"Οι πίνακες άρχισαν να θεωρούνται χρήμα": Γιατί γίνονταν τόσες κλοπές έργων τέχνης το '70
Με την κυκλοφορία της νέας ταινίας "The Mastermind", έρχεται ξανά στο προσκήνιο η εποχή όπου οι ληστείες έργων τέχνης γνώρισαν "έκρηξη". Η δεκαετία του 1970, μια δεκαετία ανατροπών, όπου η τέχνη έπαψε να θεωρείται μόνο πολιτιστική αξία και μετατράπηκε σε "χρήμα". Τον Μάιο του 1972, δύο άνδρες εισέβαλαν στο Μουσείο Τέχνης του Γούρτσεστερ (Worcester Art Museum) στη Μασαχουσέτη και απέσπασαν τέσσερα έργα ζωγραφικής - μεταξύ αυτών πίνακες των Πάμπλο Πικάσο και Πολ Γκωγκέν - συνολικής αξίας περίπου 2 εκατομμυρίων δολαρίων. Η New York Times το χαρακτήρισε τότε "μία από τις μεγαλύτερες κλοπές τέχνης της σύγχρονης εποχής". Το περιστατικό αυτό προμήνυσε μια σειρά από παρόμοιες υποθέσεις, με πιο διάσημη την κλοπή από το Μουσείο Ίζαμπελα Στιούαρτ Γκάρντνερ (Isabella Stewart Gardner Museum) στη Βοστώνη το 1990, όπου εκλάπησαν έργα αξίας 500 εκατομμυρίων δολαρίων - η μεγαλύτερη ανεξιχνίαστη ληστεία τέχνης στην ιστορία των ΗΠΑ. Μια δεκαετία που...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(46)
- Κύπρος(443)
- Μέση Ανατολή(14)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.