Oversharing στη δουλειά: Πότε η ειλικρίνεια βλάπτει την καριέρα σου
Η Adriana Lima, υπεύθυνη επικοινωνίας σε startup, παρατηρεί πως η διαχείριση της υπερεκθεσιακής κουλτούρας στον εργασιακό χώρο έχει γίνει ιδιαίτερα απαιτητική. Από τη μία, θεωρεί θετικό ότι οι νεότεροι συνάδελφοί της μιλούν ανοιχτά για τις ανασφάλειές τους - όπως η δυσφορία μπροστά στην κάμερα κατά τις τηλεδιασκέψεις. Από την άλλη, δεν αισθάνεται ότι μπορεί να σχολιάζει θέματα ψυχικής υγείας στο μεσημεριανό διάλειμμα. Προσπαθεί να ακούει με κατανόηση και συμβουλεύεται το τμήμα HR όταν δεν είναι βέβαιη πώς να αντιδράσει. Αν και κάποιες φορές φαίνεται ψυχρό να παραπέμπει κάποιον σε ασφαλιστικά προγράμματα ή σε υπηρεσίες υποστήριξης προσωπικού, αυτό μπορεί να είναι η πιο υπεύθυνη κίνηση. Όπως σημειώνει, "στο τέλος της ημέρας, όλοι κάνουμε κακό στον εργαζόμενο όταν προσπαθούμε να παίξουμε τον ψυχολόγο". Η σύγχρονη εργασιακή κουλτούρα προωθεί την αυθεντικότητα και το "να φέρνεις τον εαυτό σου στη δουλειά". Το μοντέλο του σφιχτού work-life...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(36)
- Κύπρος(278)
- Μέση Ανατολή(1)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.