Κίνηση-ΣΟΚ από τη Mitsubishi
Όταν οι άλλοι επένδυαν στην ηλεκτροκίνηση, η Mitsubishi παρέμεινε πίσω, βασιζόμενη σε θερμικά μοτέρ και υβριδικές λύσεις του... χθες. Το αποτέλεσμα; Η οριστική αποχώρηση από την Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον πλανήτη. Το ιαπωνικό brand ανακοίνωσε το τέλος της πολυετούς παρουσίας του στη χώρα, διαλύοντας και την τελευταία κοινοπραξία του - τη SAME (Shenyang Aerospace Mitsubishi Motors Engine Manufacturing Co., Ltd.) - και κλείνοντας το εργοστάσιο κινητήρων, που λειτουργούσε από το 1998. Σε μια αγορά που μετασχηματίζεται ραγδαία και που πλέον ορίζεται από τα BEV (Battery Electric Vehicles), τις startups τεχνολογίας και τη στρατηγική κλίμακας τύπου Tesla, η Mitsubishi επέλεξε να συνεχίσει να "ποντάρει" στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Όμως η Κίνα δεν περίμενε. Ενώ ανταγωνιστές όπως η Toyota, η Hyundai ή και ευρωπαϊκές μάρκες λανσάρουν αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ή συμπράττουν με τοπικούς τεχνολογικούς παίκτες, η Mitsubishi δεν...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Η Mitsubishi Motors Corporation ανακοίνωσε τη λήξη της συμφωνίας κοινοπραξίας της με την Shenyang Aerospace Mit. Engine Mfg. Ltd. σηματοδοτώντας την πλήρη αποχώρηση της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας από την αγορά της Κίνας. Η απόφαση αυτή έρχεται μετά την παύση της τοπικής παραγωγής αυτοκινήτων το 2023 και υπογραμμίζει τη στρατηγική...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(58)
- Κύπρος(455)
- Μέση Ανατολή(12)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.