Πρόσφατα η Τουρκία ειδοποίησε τον ΟΗΕ ότι επιθυμεί να αναφέρεται επισήμως ως "Turkiye" και όχι ως "Turkey" Ένας από τους μεγαλύτερους εφιάλτες των επικεφαλής τμημάτων μάρκετινγκ παγκοσμίως είναι όταν η διοίκηση μιας εταιρείας αποφασίσει, για μια σειρά από λόγους, να μετονομάσει ένα προϊόν. Το επιτυχημένο rebranding αποτελεί το πιο δύσκολο στοίχημα σ' αυτό το χώρο.
Πρόσφατα η Τουρκία ειδοποίησε τον ΟΗΕ ότι επιθυμεί να αναφέρεται επισήμως ως "Turkiye" και όχι ως "Turkey". Ποια άλλα κράτη επιχείρησαν να αλλάξουν το όνομά τους; Ένας από τους μεγαλύτερους εφιάλτες των επικεφαλής τμημάτων μάρκετινγκ παγκοσμίως είναι όταν η διοίκηση μιας εταιρείας αποφασίσει, για μια σειρά από λόγους, να μετονομάσει ένα προϊόν. Το επιτυχημένο...
Ένας από τους μεγαλύτερους εφιάλτες των επικεφαλής τμημάτων μάρκετινγκ παγκοσμίως είναι όταν η διοίκηση μιας εταιρείας αποφασίσει, για μια σειρά από λόγους, να μετονομάσει ένα προϊόν. Το επιτυχημένο rebranding αποτελεί το πιο δύσκολο στοίχημα σ' αυτό το χώρο. Χωρίς υπερβολή, ο κανόνας που ισχύει σ'εαυτό είναι "καλύτερα να στήσεις κάτι από την αρχή, παρά να το...
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(53)
- Κύπρος(263)
- Μέση Ανατολή(3)
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.