πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Πρόσφατα η Τουρκία ειδοποίησε τον ΟΗΕ ότι επιθυμεί να αναφέρεται επισήμως ως "Turkiye" και όχι ως "Turkey" Ένας από τους μεγαλύτερους εφιάλτες των επικεφαλής τμημάτων μάρκετινγκ παγκοσμίως είναι όταν η διοίκηση μιας εταιρείας αποφασίσει, για μια σειρά από λόγους, να μετονομάσει ένα προϊόν. Το επιτυχημένο rebranding αποτελεί το πιο δύσκολο στοίχημα σ' αυτό το χώρο.

πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Cretalive.gr

Πρόσφατα η Τουρκία ειδοποίησε τον ΟΗΕ ότι επιθυμεί να αναφέρεται επισήμως ως "Turkiye" και όχι ως "Turkey". Ποια άλλα κράτη επιχείρησαν να αλλάξουν το όνομά τους; Ένας από τους μεγαλύτερους εφιάλτες των επικεφαλής τμημάτων μάρκετινγκ παγκοσμίως είναι όταν η διοίκηση μιας εταιρείας αποφασίσει, για μια σειρά από λόγους, να μετονομάσει ένα προϊόν. Το επιτυχημένο...

πριν από  1 Χρόνο 10 Μήνες

Cnn.gr

Ένας από τους μεγαλύτερους εφιάλτες των επικεφαλής τμημάτων μάρκετινγκ παγκοσμίως είναι όταν η διοίκηση μιας εταιρείας αποφασίσει, για μια σειρά από λόγους, να μετονομάσει ένα προϊόν. Το επιτυχημένο rebranding αποτελεί το πιο δύσκολο στοίχημα σ' αυτό το χώρο. Χωρίς υπερβολή, ο κανόνας που ισχύει σ'εαυτό είναι "καλύτερα να στήσεις κάτι από την αρχή, παρά να το...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Κόσμος
Palo presentation