Ψηφιακή εξέλιξη και ανθρώπινη επαφή: Η προσέγγιση του ομίλου Fourlis για την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας
Τα δεδομένα των καθημερινών συναλλαγών μας έχουν αλλάξει ανεπιστρεπτί. Πλέον, μιλάμε για μία ψηφιακή πραγματικότητα όπου η ταχύτητα και η πολλαπλότητα των καναλιών επικοινωνίας διαμορφώνουν εκ νέου την καθημερινότητα, μετατρέποντας την αγοραστική διαδικασία σε μία πολυδιάστατη εμπειρία. Ο όμιλος Fourlis έχει ενσωματώσει μια στρατηγική που συνδυάζει την τεχνολογία με την ανθρώπινη διάσταση, διαμορφώνοντας ένα πρότυπο αγοραστικής εμπειρίας μέσα από τα brands του. Η αγοραστική εμπειρία σήμερα περιλαμβάνει στοιχεία συναισθηματικά, βιωματικά και προσωποποιημένα και αυτό γιατί οι καταναλωτές αναζητούν κάτι παραπάνω από προϊόντα και υπηρεσίες: επιδιώκουν την ανθρώπινη σύνδεση. Ο όμιλος Fourlis, παρέχει αυτή την εμπειρία μέσω μιας ενιαίας κουλτούρας εξυπηρέτησης, η οποία διατρέχει κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη. Η προσέγγιση αυτή αποτελεί σταθερή πρακτική σε κάθε εταιρική δραστηριότητα του ομίλου. Η κουλτούρα εξυπηρέτησης στον όμιλο Fourlis...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(32)
- Κύπρος(284)
- Μέση Ανατολή(1)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.