πριν από  2 ώρες 28 λεπτά

In.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Τα δεδομένα των καθημερινών συναλλαγών μας έχουν αλλάξει ανεπιστρεπτί. Πλέον, μιλάμε για μία ψηφιακή πραγματικότητα όπου η ταχύτητα και η πολλαπλότητα των καναλιών επικοινωνίας διαμορφώνουν εκ νέου την καθημερινότητα, μετατρέποντας την αγοραστική διαδικασία σε μία πολυδιάστατη εμπειρία. Ο όμιλος Fourlis έχει ενσωματώσει μια στρατηγική που συνδυάζει την τεχνολογία με την ανθρώπινη διάσταση, διαμορφώνοντας ένα πρότυπο αγοραστικής εμπειρίας μέσα από τα brands του. Η αγοραστική εμπειρία σήμερα περιλαμβάνει στοιχεία συναισθηματικά, βιωματικά και προσωποποιημένα και αυτό γιατί οι καταναλωτές αναζητούν κάτι παραπάνω από προϊόντα και υπηρεσίες: επιδιώκουν την ανθρώπινη σύνδεση. Ο όμιλος Fourlis, παρέχει αυτή την εμπειρία μέσω μιας ενιαίας κουλτούρας εξυπηρέτησης, η οποία διατρέχει κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη. Η προσέγγιση αυτή αποτελεί σταθερή πρακτική σε κάθε εταιρική δραστηριότητα του ομίλου. Η κουλτούρα εξυπηρέτησης στον όμιλο Fourlis...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κόσμος
    Palo presentation