πριν από  15 ώρες 16 λεπτά

Protagon.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Oταν ο Κιμ Μιν-Σεκ έδωσε το πράσινο φως, τον Ιούνιο του 2016, για τη δημοσίευση ενός κλιπ 90 δευτερολέπτων με ένα παιδικό τραγούδι, δεν μπορούσε καν να φανταστεί την τεράστια επιτυχία του. Το βίντεο έγινε παγκόσμιο φαινόμενο, με πάνω από 16 δισεκατομμύρια προβολές - το δημοφιλέστερο μέχρι σήμερα στο YouTube. Το τραγούδι ήταν το "Baby Shark" (καρχαρίας μωρό). Γοήτευσε τα μικρά παιδιά και η επιτυχία του έθεσε τα θεμέλια για τον δημιουργό του, Pinkfong, να γίνει μια επιχείρηση στο χώρο των media, αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων. "Δεν περιμέναμε να ξεχωρίσει από τα άλλα μας περιεχόμενα", δήλωσε ο Κιμ, διευθύνων σύμβουλος της Pinkfong, στο BBC, μιλώντας από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στη Σεούλ. "Εγινε ένα σημαντικό σημείο καμπής, που έθεσε τις βάσεις για το παγκόσμιο ταξίδι μας". Την Τρίτη αυτό το ταξίδι οδήγησε την Pinkfong στο χρηματιστήριο της Νότιας Κορέας, όπου οι μετοχές της αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 9% με την...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κόσμος
    Palo presentation