Πώς ένα παιδικό κλιπ... έβαλε τους δημιουργούς του στο χρηματιστήριο
Oταν ο Κιμ Μιν-Σεκ έδωσε το πράσινο φως, τον Ιούνιο του 2016, για τη δημοσίευση ενός κλιπ 90 δευτερολέπτων με ένα παιδικό τραγούδι, δεν μπορούσε καν να φανταστεί την τεράστια επιτυχία του. Το βίντεο έγινε παγκόσμιο φαινόμενο, με πάνω από 16 δισεκατομμύρια προβολές - το δημοφιλέστερο μέχρι σήμερα στο YouTube. Το τραγούδι ήταν το "Baby Shark" (καρχαρίας μωρό). Γοήτευσε τα μικρά παιδιά και η επιτυχία του έθεσε τα θεμέλια για τον δημιουργό του, Pinkfong, να γίνει μια επιχείρηση στο χώρο των media, αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων. "Δεν περιμέναμε να ξεχωρίσει από τα άλλα μας περιεχόμενα", δήλωσε ο Κιμ, διευθύνων σύμβουλος της Pinkfong, στο BBC, μιλώντας από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στη Σεούλ. "Εγινε ένα σημαντικό σημείο καμπής, που έθεσε τις βάσεις για το παγκόσμιο ταξίδι μας". Την Τρίτη αυτό το ταξίδι οδήγησε την Pinkfong στο χρηματιστήριο της Νότιας Κορέας, όπου οι μετοχές της αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 9% με την...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(56)
- Κύπρος(527)
- Μέση Ανατολή(9)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.