Η νέα τάση στο φαγητό δεν είναι η δίαιτα, αλλά η ενσυνείδητη λιχουδιά
Για 6η συνεχή χρονιά, η Mondelez International, Inc. παρουσίασε τα αποτελέσματα της έκθεσης State of Snacking™, η οποία πραγματοποιείται σε συνεργασία με την Harris Poll σε 12 χώρες και μελετά τάσεις και συμπεριφορές χιλιάδων καταναλωτών σχετικά με το σνακ. Συνολικά, τα ευρήματα της έρευνας για το 2024 έδειξαν ότι, σχεδόν, όλοι οι καταναλωτές δίνουν έμφαση στη διαχείριση των μερίδων και στην προσεκτική κατανάλωση σνακ και θεωρούν την κατανάλωση σνακ ως μέσο ανταμοιβής ή απόλαυσης μιας λιχουδιάς. Επιπρόσθετα, μέσα από την έρευνα φαίνεται ότι οι στιγμές, όπου οι καταναλωτές απολαμβάνουν συνειδητά τη γεύση και υφή που τους προσφέρει το σνακ τους, έχουν αυξηθεί σε μέγιστο βαθμό.Βασικά σημεία έρευνας State of Snacking™ για το 2024: Ενσυνείδητη Κατανάλωση (Mindful Snacking): 96% των καταναλωτών, παγκοσμίως, λειτουργούν βάσει ενσυνείδητης κατανάλωσης και 79% συμφωνούν ότι απολαμβάνουν περισσότερο τα σνακ τους όταν τα καταναλώνουν ενσυνείδητα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Για 6η συνεχή χρονιά, η Mondelez International, Inc. παρουσίασε τα αποτελέσματα της έκθεσης State of Snacking™, η οποία πραγματοποιείται σε συνεργασία με την Harris Poll σε 12 χώρες και μελετά τάσεις και συμπεριφορές χιλιάδων καταναλωτών σχετικά με το σνακ. Συνολικά, τα ευρήματα της έρευνας για το 2024 έδειξαν ότι, σχεδόν, όλοι οι καταναλωτές δίνουν έμφαση στη...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(36)
- Κύπρος(324)
- Μέση Ανατολή(2)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.