Σούπερ Μάρκετ: Τα Private Label οι "νικητές" στις μειώσεις - Οι εταιρείες που "δεσπόζουν" στη λίστα
Σε 2.180 και όχι σε 1.000, όπως είχε ανακοινωθεί αρχικά, ανήλθαν τελικά οι κωδικοί προϊόντων, στους οποίους επιβλήθηκαν μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ γεγονός που αποδεικνύει ότι η δράση με πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης είχε ακόμα μεγαλύτερη απήχηση μεταξύ των αλυσίδων. Αν και η μεσοσταθμική μείωση διαμορφώνεται στο 8%, υπάρχουν αρκετά προϊόντα με μεγαλύτερες εκπτώσεις έως και 23%. Αν υπάρχει κάτι εμφανές από την ανάλυση του πίνακα, αυτό είναι η ύπαρξη σημαντικά περισσότερων private label προϊόντων στη λίστα σε σχέση με τα επώνυμα. Συγκεκριμένα, από το σύνολο των 2.180 κωδικών τα PL εκπροσωπούνται από 1.356 κωδικούς σε σχέση με τους 824 που αναλογούν στα επώνυμα προϊόντα. Επίσης, οι κατηγορίες που ξεχωρίζουν είναι αυτή των κατεψυγμένων τροφίμων, που η μείωση φτάνει το 20% σε 46 κωδικούς. Ακολουθούν, τα τυριά με 10 κωδικούς και μείωση έως 23% και τα αναψυκτικά με μείωση 18%.Η "μερίδα του λέοντος" Επίσης, ένα εντυπωσιακό...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Σε 2.180 και όχι σε 1.000, όπως είχε ανακοινωθεί αρχικά, ανήλθαν τελικά οι κωδικοί προϊόντων, στους οποίους επιβλήθηκαν μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ γεγονός που αποδεικνύει ότι η δράση με πρωτοβουλία του υπουργείου Ανάπτυξης είχε ακόμα μεγαλύτερη απήχηση μεταξύ των αλυσίδων. Αν και η μεσοσταθμική μείωση διαμορφώνεται στο 8%, υπάρχουν αρκετά προϊόντα με...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(48)
- Κύπρος(457)
- Μέση Ανατολή(8)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.