Τα ηλεκτρικά υπερ-αυτοκίνητα μένουν στα αζήτητα
Στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, η ισχύς έχει γίνει... φθηνή. Και αυτό, όσο κι αν ακούγεται παράδοξο, συνιστά υπαρξιακή απειλή για τα πανάκριβα super και hypercars. Διότι τι νόημα έχει να δώσει κανείς εκατομμύρια για ένα ηλεκτρικό υπερ-αυτοκίνητο όταν ένα απλό και προσιτό Hyundai Ioniq 5 N επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δεύτερα; Η ηλεκτροκίνηση έφερε μια αθόρυβη επανάσταση: τον εκδημοκρατισμό των πολλών ίππων και των εντυπωσιακών επιδόσεων. Στο παρελθόν ο συνδυασμός αυτός ήταν διαθέσιμος μόνο για λίγους ενώ τώρα μπορεί να βρεθεί σε πολλά BEVs (Battery Electric Vehicles). Eπίσης στο παρελθόν ο συγκεκριμένος συνδυασμός προέκυπτε από κινητήρες με πολλούς κυλίνδρους, πολύπλοκο σχεδιασμός και πολλά κυβικά και φυσικά με συναισθηματική ένταση. Σήμερα, στα ηλεκτρικά, η ισχύς είναι σχεδόν "plug-and-play". Και όσο κι αν εντυπωσιάζουν τα νούμερα, έχουν πάψει να ξεχωρίζουν. Ο επικεφαλής της Corvette, Tony Roma, και ο Mate...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(63)
- Κύπρος(337)
- Μέση Ανατολή(8)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.