πριν από  2 ημέρες 5 ώρες

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Melody Wilding έχει συναντήσει αμέτρητους απογοητευμένους εργαζομένους. Άλλοι δεν ξέρουν τι ακριβώς θέλει το αφεντικό τους, άλλοι αισθάνονται ότι παραμελούνται στις προαγωγές και τα σημαντικά projects, ενώ πολλοί ασφυκτιούν μέσα στις ίντριγκες του γραφείου. Όπως γράφει στο βιβλίο της, όλα αυτά "καταλήγουν συχνά σε ένα πράγμα: δεν ξέρουν πώς να κάνουν managing up". Ο όρος παραπέμπει σε παλιές αντιλήψεις για "χαμηλωμένο κεφάλι" και δουλικότητα. Ωστόσο, στο Managing Up: How to Get What You Need from the People in Charge, η Wilding το επαναπροσδιορίζει ως "τη στρατηγική διαχείριση των σχέσεων με εκείνους που έχουν περισσότερη εξουσία από εσένα - κυρίως με το αφεντικό σου". Η συγγραφέας, συνεργάτιδα του CNBC Make It, αντλεί από την εμπειρία της ως ψυχοθεραπεύτρια, καθηγήτρια ανθρώπινης συμπεριφοράς και executive coach, έχοντας δουλέψει με χιλιάδες επαγγελματίες σε κολοσσούς όπως η Google και η Amazon, αλλά και από συνεντεύξεις και μια...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Κόσμος
    Palo presentation