1555 - Βιντεοκλήση στη νοηματική γλώσσα
Η ψηφιακή εξυπηρέτηση του 1555, του τετραψήφιου αριθμού του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, επεκτείνεται και πολίτες με προβλήματα ακοής έχουν πλέον την δυνατότητα να εξυπηρετούνται στην ελληνική νοηματική γλώσσα μέσω βιντεοκλήσης. Η επέκταση του 1555 είναι μέρος της εξέλιξης ενός μεγάλου, τεχνικά πολύπλοκου και διοικητικά απαιτητικού έργου που άλλαξε τον τρόπο που ο πολίτης μπορεί να επικοινωνήσει με το κράτος. O τετραψήφιος αριθμός του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης ξεκίνησε το 2021 ως ένα μεγάλο και απαιτητικό project, με στόχο να συγκεντρώσει σε μία πύλη την πληροφόρηση και την υποστήριξη για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα. Η Choose, ως μέλος της κοινοπραξίας που ανέλαβε την υλοποίηση, όχι μόνο παρέδωσε το έργο εντός χρονοδιαγράμματος, αλλά μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης και της τεχνικής εξέλιξης είναι μέρος της συνεχούς επέκτασης αυτού: 4 χρόνια μετά, το 1555 έχει εξελιχθεί σε σημείο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Ένα νέο εργαλείο για το 1555, του τετραψήφιου αριθμού του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, τίθεται σε εφαρμογή, με την ψηφιακή εξυπηρέτηση να παρέχεται και στην ελληνική νοηματική γλώσσα μέσω βιντεοκλήσης. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η διαδικασία είναι απλή και γρήγορη, με στόχο την άμεση και "ανθρώπινη" εξυπηρέτηση. Πιο αναλυτικά, ο πολίτης που...
Ένα νέο εργαλείο για το 1555, του τετραψήφιου αριθμού του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, τίθεται σε εφαρμογή, με την ψηφιακή εξυπηρέτηση να παρέχεται και στην ελληνική νοηματική γλώσσα μέσω βιντεοκλήσης. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η διαδικασία είναι απλή και γρήγορη, με στόχο την άμεση και "ανθρώπινη" εξυπηρέτηση. Πιο αναλυτικά, ο πολίτης που...
Ένα σημαντικό ορόσημο στον τρόπο που ο πολίτης εξυπηρετείται και ενημερώνεται από το κράτος, είναι γεγονός: η ψηφιακή εξυπηρέτηση του 1555, του τετραψήφιου αριθμού του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, επεκτείνεται με στόχο την συμπερίληψη. Η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα όλων. Επισήμως πλέον, πολίτες με προβλήματα ακοής έχουν τη δυνατότητα να...
5 Σεπτεμβρίου 2025 Facebook Twitter Pinterest WhatsApp Ένα σημαντικό ορόσημο στον τρόπο που ο πολίτης εξυπηρετείται και ενημερώνεται από το κράτος, είναι γεγονός: η ψηφιακή εξυπηρέτηση του 1555, του τετραψήφιου αριθμού του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, επεκτείνεται με στόχο την συμπερίληψη. Η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα όλων. Επισήμως πλέον, πολίτες...
Ένα σημαντικό ορόσημο στον τρόπο που ο πολίτης εξυπηρετείται και ενημερώνεται από το κράτος, είναι γεγονός: η ψηφιακή εξυπηρέτηση του 1555, του τετραψήφιου αριθμού του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, επεκτείνεται με στόχο την συμπερίληψη. Η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα όλων. Ads Επισήμως πλέον, πολίτες με προβλήματα ακοής έχουν τη δυνατότητα να...
Ένα σημαντικό ορόσημο στον τρόπο που ο πολίτης εξυπηρετείται και ενημερώνεται από το κράτος, είναι γεγονός: Η ψηφιακή εξυπηρέτηση του 1555, του τετραψήφιου αριθμού του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, επεκτείνεται με στόχο την συμπερίληψη. Η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα όλων. Επισήμως πλέον, πολίτες με προβλήματα ακοής έχουν τη δυνατότητα να...
Ένα σημαντικό ορόσημο στον τρόπο που ο πολίτης εξυπηρετείται και ενημερώνεται από το κράτος, είναι γεγονός: η ψηφιακή εξυπηρέτηση του 1555, του τετραψήφιου αριθμού του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, επεκτείνεται με στόχο την συμπερίληψη. Η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα όλων. Επισήμως πλέον, πολίτες με προβλήματα ακοής έχουν τη δυνατότητα να...
Ένα σημαντικό ορόσημο στον τρόπο που ο πολίτης εξυπηρετείται και ενημερώνεται από το κράτος, είναι γεγονός: η ψηφιακή εξυπηρέτηση του 1555, του τετραψήφιου αριθμού του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, επεκτείνεται με στόχο την συμπερίληψη. Η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα όλων. Επισήμως πλέον, πολίτες με προβλήματα ακοής έχουν τη δυνατότητα να...
Ένα σημαντικό ορόσημο στον τρόπο που ο πολίτης εξυπηρετείται και ενημερώνεται από το κράτος, είναι γεγονός: η ψηφιακή εξυπηρέτηση του 1555, του τετραψήφιου αριθμού του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, επεκτείνεται με στόχο την συμπερίληψη. Η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα όλων. Επισήμως πλέον, πολίτες με προβλήματα ακοής έχουν τη δυνατότητα να...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(37)
- Κύπρος(466)
- Μέση Ανατολή(11)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.