πριν από  19 ώρες 14 λεπτά

Dimokratiki.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η εικόνα του ταξιδιώτη που στέκεται υπομονετικά στην ουρά της ρεσεψιόν ανήκει πλέον στο παρελθόν. Η νέα γενιά επισκεπτών φαίνεται να επιλέγει με ταχύτητα και σαφήνεια τις ψηφιακές λύσεις, εγκαταλείποντας την παραδοσιακή υποδοχή για χάρη της αυτοεξυπηρέτησης μέσω εφαρμογών και κιόσκιων (self-service kiosks). Αυτό αποκαλύπτει νέα έρευνα που ανέθεσε η Mews, κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας φιλοξενίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 70% των Αμερικανών ταξιδιωτών προτιμά να κάνει check-in μόνος του μέσω εφαρμογής ή κιόσκι, αντί να περάσει από τη ρεσεψιόν. Το ποσοστό αυτό εκτοξεύεται στο 82% μεταξύ των ταξιδιωτών της Generation Z, αποδεικνύοντας ότι η τεχνολογία δεν είναι απλώς μια βολική εναλλακτική, αλλά ο νέος κανόνας. Το check-in γίνεται εμπειρία, όχι υποχρέωση Η επιτάχυνση των διαδικασιών δεν είναι η μόνη προτεραιότητα. Η έρευνα σε δείγμα 2.000 Αμερικανών ταξιδιωτών αναδεικνύει πως η αυτοεξυπηρέτηση οδηγεί σε μεγαλύτερη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Aιγαίο
    Palo presentation