Η ρεσεψιόν... αποχαιρετά την υποδοχή: Το μέλλον των ξενοδοχείων είναι ψηφιακό
Η εικόνα του ταξιδιώτη που στέκεται υπομονετικά στην ουρά της ρεσεψιόν ανήκει πλέον στο παρελθόν. Η νέα γενιά επισκεπτών φαίνεται να επιλέγει με ταχύτητα και σαφήνεια τις ψηφιακές λύσεις, εγκαταλείποντας την παραδοσιακή υποδοχή για χάρη της αυτοεξυπηρέτησης μέσω εφαρμογών και κιόσκιων (self-service kiosks). Αυτό αποκαλύπτει νέα έρευνα που ανέθεσε η Mews, κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας φιλοξενίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 70% των Αμερικανών ταξιδιωτών προτιμά να κάνει check-in μόνος του μέσω εφαρμογής ή κιόσκι, αντί να περάσει από τη ρεσεψιόν. Το ποσοστό αυτό εκτοξεύεται στο 82% μεταξύ των ταξιδιωτών της Generation Z, αποδεικνύοντας ότι η τεχνολογία δεν είναι απλώς μια βολική εναλλακτική, αλλά ο νέος κανόνας. Το check-in γίνεται εμπειρία, όχι υποχρέωση Η επιτάχυνση των διαδικασιών δεν είναι η μόνη προτεραιότητα. Η έρευνα σε δείγμα 2.000 Αμερικανών ταξιδιωτών αναδεικνύει πως η αυτοεξυπηρέτηση οδηγεί σε μεγαλύτερη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(25)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(31)
- Θεσσαλία(188)
- Θεσσαλονίκη(12)
- Θράκη(1)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(86)
- Μακεδoνία(52)
- Πελοπόννησος(59)
- Στερεά Ελλάδα(37)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.