Αύξηση 12,9% στις διαδικτυακές πωλήσεις του λιανεμπορίου τροφίμων
Σε επίπεδο καταστημάτων, όλα οι τύποι εμφάνισαν θετική πορεία, με τα Hypermarkets να καταγράφουν αύξηση 9,1% Ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα αποκτά το online κανάλι πωλήσεων στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα στοιχεία της NielsenIQ, η αξία των ηλεκτρονικών αγορών τροφίμων σημείωσε αύξηση 12,9% από τις αρχές του 2025 έως και τις 11 Μαίου. Η επίδοση αυτή ανεβάζει το μερίδιο των ηλεκτρονικών πωλήσεων τροφίμων στο 3,3% των συνολικών πωλήσεων της αγοράς. Η ενίσχυση του online καναλιού αποτυπώνει τη σαφή στροφή των καταναλωτών προς τις ψηφιακές αγορές, ιδίως σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, που ευνοούν την προγραμματισμένη ή επαναλαμβανόμενη κατανάλωση. Ξεχωρίζουν τα παιδικά και βρεφικά είδη, τα καθαριστικά, το εμφιαλωμένο νερό και τα τυριά, κατηγορίες στις οποίες η διείσδυση του e-commerce εμφανίζεται πιο έντονη, επιβεβαιώνοντας τη στροφή των καταναλωτών, ειδικά για κάποιες κατηγορίες...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.