πριν από  1 ημέρα 9 ώρες

Businessnews.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σε επίπεδο καταστημάτων, όλα οι τύποι εμφάνισαν θετική πορεία, με τα Hypermarkets να καταγράφουν αύξηση 9,1% Ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα αποκτά το online κανάλι πωλήσεων στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα στοιχεία της NielsenIQ, η αξία των ηλεκτρονικών αγορών τροφίμων σημείωσε αύξηση 12,9% από τις αρχές του 2025 έως και τις 11 Μαίου. Η επίδοση αυτή ανεβάζει το μερίδιο των ηλεκτρονικών πωλήσεων τροφίμων στο 3,3% των συνολικών πωλήσεων της αγοράς. Η ενίσχυση του online καναλιού αποτυπώνει τη σαφή στροφή των καταναλωτών προς τις ψηφιακές αγορές, ιδίως σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, που ευνοούν την προγραμματισμένη ή επαναλαμβανόμενη κατανάλωση. Ξεχωρίζουν τα παιδικά και βρεφικά είδη, τα καθαριστικά, το εμφιαλωμένο νερό και τα τυριά, κατηγορίες στις οποίες η διείσδυση του e-commerce εμφανίζεται πιο έντονη, επιβεβαιώνοντας τη στροφή των καταναλωτών, ειδικά για κάποιες κατηγορίες...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation