πριν από  16 ώρες 32 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Βάσει νέων δεδομένων της Morgan Stanley, η Google φαίνεται να ενισχύει αισθητά τη θέση της στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, κυρίως μεταξύ των νεότερων καταναλωτών της Gen Z (ηλικίες 16-24 ετών), γεγονός που μπορεί να αποτελεί ανησυχητική εξέλιξη για την Amazon. Παραδοσιακά, η Amazon αποτελούσε το βασικό σημείο εκκίνησης για την πλειονότητα των online αγορών. Ωστόσο, από τον Σεπτέμβριο του 2024 έως τον Μάρτιο του 2025, η εικόνα έχει αλλάξει σημαντικά: Το ποσοστό των Gen Z χρηστών που ξεκινούν την αναζήτησή τους στη Google ενώ γνωρίζουν ήδη τι θέλουν να αγοράσουν, αυξήθηκε από 21% σε 30%. Την ίδια περίοδο, το αντίστοιχο ποσοστό της Amazon μειώθηκε από 41% σε 34%. Η έρευνα της Morgan Stanley βασίστηκε στην ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτών σε πλατφόρμες όπως η Google Search, το YouTube και το Gemini, και αποτυπώνει μια ξεκάθαρη στροφή στη χρήση της Google ως βασικού εργαλείου για online αγορές, τόσο για ανακαλύψεις όσο και για...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation