πριν από  1 ημέρα 4 ώρες

Euro2day.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σε μια περίοδο που η αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών συνεχίζει να δέχεται πίεση, με το 55% των καταναλωτών να δηλώνει πρόθεση για περιορισμό των δαπανών του όπως προκύπτει από την τελευταία έρευνα του ΙΕΛΚΑ, η ΑΒ Βασιλόπουλος επενδύει, όπως είπε ο Brand President της αλυσίδας, Νίκος Λαβίδας, σε προωθητικά προγράμματα, με στόχο τη μείωση του κόστους στο καλάθι. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, ετησίως η αλυσίδα διαθέτει περί τα 250 εκατ. ευρώ σε προωθητικά προγράμματα, με στόχο τη μείωση του κόστους στο καλάθι. Την ίδια στιγμή η εν Ελλάδι θυγατρική του ομίλου Ahold Delhaize, ενισχύει και την παρουσία της στο πεδίο της ιδιωτικής ετικέτας. Σήμερα διαθέτει 3.000 κωδικούς σε σύνολο 12.000, και στόχος είναι να προσθέσει άλλους 1.000 τα επόμενα χρόνια. "Το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας έχει ξεπεράσει το 30%", τόνισε ο κ. Λαβίδας, επισημαίνοντας ότι αυτή η δυναμική ανάπτυξη απαντά άμεσα στις νέες προτεραιότητες των...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation