Η ΑΒ Βασιλόπουλος βάζει πλώρη για 700 καταστήματα γειτονιάς
Σε μια περίοδο που η αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών συνεχίζει να δέχεται πίεση, με το 55% των καταναλωτών να δηλώνει πρόθεση για περιορισμό των δαπανών του όπως προκύπτει από την τελευταία έρευνα του ΙΕΛΚΑ, η ΑΒ Βασιλόπουλος επενδύει, όπως είπε ο Brand President της αλυσίδας, Νίκος Λαβίδας, σε προωθητικά προγράμματα, με στόχο τη μείωση του κόστους στο καλάθι. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΑΒ Βασιλόπουλος, ετησίως η αλυσίδα διαθέτει περί τα 250 εκατ. ευρώ σε προωθητικά προγράμματα, με στόχο τη μείωση του κόστους στο καλάθι. Την ίδια στιγμή η εν Ελλάδι θυγατρική του ομίλου Ahold Delhaize, ενισχύει και την παρουσία της στο πεδίο της ιδιωτικής ετικέτας. Σήμερα διαθέτει 3.000 κωδικούς σε σύνολο 12.000, και στόχος είναι να προσθέσει άλλους 1.000 τα επόμενα χρόνια. "Το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας έχει ξεπεράσει το 30%", τόνισε ο κ. Λαβίδας, επισημαίνοντας ότι αυτή η δυναμική ανάπτυξη απαντά άμεσα στις νέες προτεραιότητες των...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.