Η νέα μάστιγα στο retail είναι οι κυβερνοεπιθέσεις
Η Adidas είναι το πιο πρόσφατο μεγάλο brand που μπαίνει σε μια λίστα ηχηρών ονομάτων του διεθνούς λιανεμπορίου τα οποία βρίσκονται στο στόχαστρο κυβερνοεγκλήματος. Η επίθεση μέσω εξωτερικού παρόχου εξυπηρέτησης πελατών οδήγησε στη διαρροή προσωπικών δεδομένων, με την εταιρεία να διαβεβαιώνει ότι δεν έχουν υποκλαπεί ευαίσθητα στοιχεία όπως κωδικοί πρόσβασης ή στοιχεία πληρωμών. Η ζημιά, όμως, έχει ήδη γίνει. Στην εμπιστοσύνη του πελάτη, στη φήμη της επιχείρησης και πιθανόν, όπως συμβαίνει όλο και συχνότερα, και στα οικονομικά της αποτελέσματα. Η επίθεση στην Adidas δεν είναι μεμονωμένο περιστατικό. Το τελευταίο εξάμηνο, η Marks & Spencer, η Harrods, η Co-op και ακόμη και η Dior έχουν ανακοινώσει παραβιάσεις στα συστήματά τους, με τις συνέπειες να είναι σε κάποιες περιπτώσεις εξαιρετικά δαπανηρές. Η Marks & Spencer υπολογίζει ότι θα χάσει τουλάχιστον 300 εκατ. λίρες (355 εκατ. ευρώ) από τα λειτουργικά της κέρδη για το οικονομικό έτος...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.