Influencers: Όσο πιο ακριβοί, τόσο πιο καλοί;
Γιατί η φήμη και η υψηλή αμοιβή ενός influencer δεν σημαίνει απαραίτητα καλύτερα αποτελέσματα... Όπως έχω γράψει και σε άλλα άρθρα μου, οι influencers αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και ήρθαν για να μείνουν γιατί φέρνουν αποτελέσματα! Ωστόσο, πολλοί επιχειρηματίες πιστεύουν πως, όσο πιο ακριβός είναι ένας influencer, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα φέρει. Είναι όμως έτσι; Για πάμε να δούμε πως να επιλέξεις σωστά έναν influencer για την επιχείρηση σου.Followers ή Engagement; Πολλές επιχειρήσεις εστιάζουν στον αριθμό των followers ενός influencer, αγνοώντας τον παράγοντα της αλληλεπίδρασης (engagement). Ένας macro-influencer με εκατοντάδες χιλιάδες ακόλουθους μπορεί να έχει χαμηλότερο engagement rate σε σύγκριση με έναν micro-influencer, ο οποίος έχει μικρότερο, αλλά πιο αφοσιωμένο κοινό. Με άλλα λόγια, όταν ο στόχος μιας καμπάνιας δεν είναι το awereness...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.