Αύξηση πωλήσεων σε αξία παρουσιάζει ο κλάδος καλλυντικών καθώς και ενίσχυση της εξωστρέφειάς του, σύμφωνα με τα στοιχεία της ICAP CRIF. Η διετία 2022-2023 ήταν μια δύσκολη περίοδος και για τον κλάδο των καλλυντικών, εξαιτίας σημαντικών προκλήσεων όπως η ενεργειακή κρίση, η αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, η άνοδος του μεταφορικού κόστους, οι γεωπολιτικές εντάσεις...
Ανοδική πορεία παρουσιάζουν οι πωλήσεις στον κλάδο των καλλυντικών και των προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας την τελευταία τριετία, αναδεικνύοντας μια ξεκάθαρη τάση στη φροντίδα του δέρματος YGEIAMOU.GR TEAM02/05/2024 09:54:06 Photo: Shutterstock Αξιόλογη αύξηση παρουσίασε την τελευταία τριετία η εγχώρια παραγωγή καλλυντικών, καταγράφοντας μέσο ετήσιο ρυθμό...
Newsroom 02.05.2024 • 10:51 Κοινοποίηση 0 Σχόλια Στα προϊόντα περιποίησης δέρματος καθώς και στα προϊόντα περιποίησης μαλλιών στρέφεται το ενδιαφέρον των καταναλωτών, με τα πρώτα να καλύπτουν περίπου το 55% της συνολικής αξίας των πωλήσεων καλλυντικών προϊόντων στην Ελλάδα. Ακολουθούν τα προϊόντα μακιγιάζ (11,8%) καθώς και τα αρωματικά προϊόντα (7,4%), κατηγορίες οι...
Αύξηση πωλήσεων σε αξία παρουσιάζει ο κλάδος καλλυντικών καθώς και ενίσχυση της εξωστρέφειάς του, σύμφωνα με τα στοιχεία της ICAP CRIF. Η διετία 2022-2023 ήταν μια δύσκολη περίοδος και για τον κλάδο των καλλυντικών, εξαιτίας σημαντικών προκλήσεων όπως η ενεργειακή κρίση, η αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, η άνοδος του μεταφορικού κόστους, οι γεωπολιτικές εντάσεις...
Αύξηση πωλήσεων σε αξία παρουσιάζει ο κλάδος καλλυντικών καθώς και ενίσχυση της εξωστρέφειάς του, σύμφωνα με τα στοιχεία της ICAP CRIF. Η διετία 2022-2023 ήταν μια δύσκολη περίοδος και για τον κλάδο των καλλυντικών, εξαιτίας σημαντικών προκλήσεων όπως η ενεργειακή κρίση, η αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, η άνοδος του μεταφορικού κόστους, οι γεωπολιτικές εντάσεις...
Την τελευταία 3ετία Αύξηση παρουσιάζει η αξία των πωλήσεων καλλυντικών στην ελληνική αγορά, ενώ ενισχύεται και η εξωστρέφεια των επιχειρήσεων του κλάδου. Αναμφισβήτητα, η διετία 2022-2023 ήταν μια δύσκολη περίοδος και για τον κλάδο των καλλυντικών, εξαιτίας σημαντικών προκλήσεων όπως η ενεργειακή κρίση, η αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, η άνοδος του μεταφορικού...
Σε ανοδική τροχιά κινούνται οι πωλήσεις προϊόντων ομορφιάς και περιποίησης στην ελληνική αγορά την τελευταία τριετία, σύμφωνα με έρευνα της ICAP CRIF. Ειδικότερα, από το 2021 έως το 2023 καταγράφεται αύξηση της αξίας των πωλήσεων καλλυντικών στην ελληνική αγορά και ενίσχυση της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων του κλάδου. Αναμφίβολα, η διετία 2022-2023 ήταν μια δύσκολη...
Αύξηση παρουσιάζει η αξία των πωλήσεων καλλυντικών στην ελληνική αγορά, ενώ ενισχύεται και η εξωστρέφεια των επιχειρήσεων του κλάδου. Αναμφισβήτητα, η διετία 2022-2023 ήταν μια δύσκολη περίοδος και για τον κλάδο των καλλυντικών, εξαιτίας σημαντικών προκλήσεων όπως η ενεργειακή κρίση, η αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, η άνοδος του μεταφορικού κόστους, οι...
Αύξηση παρουσιάζει η αξία των πωλήσεων καλλυντικών στην ελληνική αγορά, ενώ ενισχύεται και η εξωστρέφεια των επιχειρήσεων του κλάδου, όπως καταγράφεται στη μελέτη της ICAP CRIF . Αναμφισβήτητα, η διετία 2022-2023 ήταν μια δύσκολη περίοδος και για τον κλάδο των καλλυντικών, εξαιτίας σημαντικών προκλήσεων όπως η ενεργειακή κρίση, η αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, η...
Αύξηση παρουσιάζει η αξία των πωλήσεων καλλυντικών στην ελληνική αγορά, ενώ ενισχύεται και η εξωστρέφεια των επιχειρήσεων του κλάδου. Αναμφισβήτητα, η διετία 2022-2023 ήταν μια δύσκολη περίοδος και για τον κλάδο των καλλυντικών, εξαιτίας σημαντικών προκλήσεων όπως η ενεργειακή κρίση, η αύξηση των τιμών των πρώτων υλών, η άνοδος του μεταφορικού κόστους, οι...
Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.