πριν από  1 ημέρα 21 ώρες

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Σε νέα στρατηγική στροφή προχωρούν οι Shein και Temu, με τις δύο κορυφαίες κινεζικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου να εντείνουν τις προσπάθειές τους να εδραιωθούν στην Ευρώπη, καθώς ο εμπορικός πόλεμος με τις ΗΠΑ ανατρέπει τα δεδομένα. Ήδη, προσφέρουν επιδοτήσεις για μεταφορικά, επενδύουν σε διαφήμιση και καλούν τους Κινέζους εμπόρους να επικεντρωθούν στους Ευρωπαίους καταναλωτές. Οι δασμοί 145% που ανακοίνωσε η κυβέρνηση Τραμπ, σε συνδυασμό με την κατάργηση της απαλλαγής de minimis για εισαγωγές μικρής αξίας, ανάγκασαν τις εταιρείες να μειώσουν τους στόχους πωλήσεων στις ΗΠΑ. Η αγορά που τους ανέδειξε, με τη ζήτηση για φθηνά προϊόντα και τις χαμηλές ρυθμιστικές απαιτήσεις, γίνεται τώρα ασταθής. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Η νέα μάστιγα στο retail είναι οι κυβερνοεπιθέσεις Η νέα μάστιγα στο retail είναι οι κυβερνοεπιθέσεις 03/06/2025 Ωστόσο, παρά τις διαφημιστικές επενδύσεις και τις επιδοτήσεις στην Ευρώπη, η μετάβαση δεν είναι εύκολη. Η...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation