Της Ξανθής Γούναρη Από 1,44 έως 1,71 εκατ. ευρώ την ημέρα, ή περίπου 600 εκατ. ευρώ σε όλη τη διάρκεια του 2024, ξόδεψαν οι Έλληνες καταναλωτές αγοράζοντας κινέζικα προϊόντα -κυρίως μικροδέματα κάτω από 150 ευρώ- από τις πλατφόρμες TEMU και SHEIN. Δηλαδή 1 στα 5 ευρώ του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου, που υπολογίζεται σε 3 δισ. ευρώ, "ταξίδεψε" πέρσι στην ασιατική...
Οριοθέτηση της δραστηριότητας των ηλεκτρονικών πλατφορμών λιανικού εμπορίου ζητά ολόκληρο το ευρωπαϊκό λιανεμπόριο, υπογραμμίζοντας πως οι αδασμολόγητες πωλήσεις που πραγματοποιούν αποτελούν αθέμιτο ανταγωνισμό και απειλούν τη βιωσιμότητα των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων Στην Ε.Ε. εισήχθησαν πέρυσι 4,5 δισεκατομμύρια δέματα, αξίας χαμηλότερης των 150 ευρώ (σ.σ. ποσό που...

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.