πριν από  3 ώρες 25 λεπτά

Epixeiro

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


To α' τετράμηνο του 2025, το ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 930 καταγγελίες - παράπονα - ερωτήματα καταναλωτών. Με 43.214,96 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβησή μας, στις επιχειρήσεις, που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα. Η ποσοστιαία ανάλυση των παραπόνων - καταγγελιών είναι:Α/ΑΚατηγορίαΑριθμόςΠοσοστά1Πωλήσεις απο απόσταση16818,062Ηλεκτρική ενέργεια16217,423Πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών12012,904Ελαττωματικά προϊόντα-εγγυήσεις12012,905Πάροχοι φυσικού αερίου929,896Ινστιτούτα-γυμναστήρια707,537Ακατάλληλα τρόφιμα566,028Εταιρίες διαχείρισης απαιτήσεων απο μη εξυπηρετούμενα δάνεια444,739Αεροπορικές μεταφορές323,4410Πωλήσεις εκτός εμπορικού καταστήματος202,1511Τουριστικές υπηρεσίες101,0812Ταχυδρομικές υπηρεσίες60,6513Τραπεζικές υπηρεσίες60,6514Σούπερ μάρκετ40,4315Υπηρεσίες ΟΤΑ40,4316Αυξήσεις τιμών20,2217Λοιπές καταγγελίες20,2218Εκπτώσεις20,2219Μεταφορές με ταξί20,2220Ακίνητα20,2221Πάροχοι...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation