Tράπεζα Πειραιώς: Neobank και καταθετικά προϊόντα, τα "όπλα" για το νεανικό κοινό
Από την έντυπη έκδοση Μαριάνθη Πελεκανάκη • [email protected] Με στόχο την προσέλκυση του νεανικού κοινού και της προσαρμογής στις ανάγκες των νέων γενεών, η Πειραιώς ξεκινά την πρώτη αμιγώς ελληνική neobank, ενώ λανσάρει και καινούργιο καταθετικο- επενδυτικό προϊόν.Εμπορική έναρξη της Snappi Όπως ενημέρωσε ο CEO της Τράπεζας Πειραιώς Χρήστος Μεγάλου κατά την ενημέρωση των αναλυτών για τα αποτελέσματα του εξαμήνου, η neobank Snappi είναι έτοιμη να ξεκινήσει τη λειτουργία της. Ειδικότερα, ο κ. Μεγάλου ανέφερε πως πρόκειται για την πρώτη αμιγώς ελληνική neobank και το εμπορικό της λανσάρισμα αναμένεται για το τρίτο τρίμηνο του έτους. Ταυτόχρονα, η Πειραιώς στοχεύει να επεκτείνει την Snappi πανευρωπαϊκά περί το 2026. Η Snappi έχει τώρα ήδη 2 χιλιάδες συνδεδεμένους χρήστες και 17 χιλιάδες σε λίστα αναμονής, ενώ θα συμπεριλαμβάνει και 7 χιλιάδες δικαιούχους του Youth Pass.Πλατφόρμα καινοτομίας Η neobank Snappi, με όχημα την προσέλκυση...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.