πριν από  4 ώρες 39 λεπτά

Fortunegreece.com

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Meta Platforms ανακοίνωσε ότι ξεκινά η εμφάνιση διαφημίσεων στο WhatsApp - για πρώτη φορά από την ίδρυσή του - με στόχο τη δημιουργία νέας πηγής εσόδων από την τεράστια βάση χρηστών της εφαρμογής. Οι διαφημίσεις θα προβάλλονται στην καρτέλα "Ενημερώσεις", την οποία επισκέπτονται καθημερινά έως και 1,5 δισεκατομμύριο χρήστες, χωρίς όμως να αγγίζουν την καρδιά της υπηρεσίας: τις προσωπικές συνομιλίες, οι οποίες παραμένουν κρυπτογραφημένες από άκρο σε άκρο. Η Meta ξεκαθαρίζει ότι το περιεχόμενο προσωπικών μηνυμάτων, κλήσεων ή ομάδων δεν θα αξιοποιείται για στόχευση διαφημίσεων. Ωστόσο, στοιχεία όπως ηλικία, χώρα, γλώσσα και αλληλεπίδραση με κανάλια θα χρησιμοποιούνται για προσωποποιημένες προβολές. Η αλλαγή αυτή, που φέρνει το WhatsApp πιο κοντά στο επιχειρηματικό μοντέλο του Facebook και του Instagram, εγείρει έντονες αντιδράσεις στην Ευρώπη. Το Ευρωπαϊκό Κέντρο για τα Ψηφιακά Δικαιώματα (noyb) και ο ακτιβιστής Max Schrems κατηγορούν...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation