πριν από  1 ημέρα 3 ώρες

Epixeiro

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το διαδίκτυο έχει διευκολύνει τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων ανά τον κόσμο. Όταν, μάλιστα, "μπαίνει στο παιχνίδι" και το ψηφιακό μάρκετινγκ, τότε είναι γεγονός πως οι επιχειρήσεις μπορούν μέσω συγκεκριμένων διαδικτυακών πλατφορμών να προωθήσουν επιτυχώς προϊόντα και υπηρεσίες, κερδίζοντας κοινό και αυξάνοντας τη δυναμική τους. Το Youtube δεν είναι πλέον απλά μια πλατφόρμα βίντεο και το Facebook δεν είναι απλά μια πλατφόρμα κοινωνικοποίησης. Αμφότερα μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά τις επιχειρήσεις να ενδυναμώσουν την παρουσία τους στον ψηφιακό κόσμο, μέσω πολυποίκιλων εργαλείων. Ο Γεώργιος Π. Βασιλειάδης, σε δύο εγχειρίδια-οδηγούς από τις εκδόσεις Δίαυλος, εκ των οποίων το ένα αφορά την πλατφόρμα του YouTube και το άλλο την πλατφόρμα του Facebook, επιχειρεί να κατευθύνει τους αναγνώστες προς τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου που δημιουργούν και μοιράζονται με το κοινό τους μέσω των δύο αυτών πλατφορμών, που...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: business
    Palo presentation