YouTube και Facebook: Δύο πολύτιμα εργαλεία στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το διαδίκτυο έχει διευκολύνει τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων ανά τον κόσμο. Όταν, μάλιστα, "μπαίνει στο παιχνίδι" και το ψηφιακό μάρκετινγκ, τότε είναι γεγονός πως οι επιχειρήσεις μπορούν μέσω συγκεκριμένων διαδικτυακών πλατφορμών να προωθήσουν επιτυχώς προϊόντα και υπηρεσίες, κερδίζοντας κοινό και αυξάνοντας τη δυναμική τους. Το Youtube δεν είναι πλέον απλά μια πλατφόρμα βίντεο και το Facebook δεν είναι απλά μια πλατφόρμα κοινωνικοποίησης. Αμφότερα μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά τις επιχειρήσεις να ενδυναμώσουν την παρουσία τους στον ψηφιακό κόσμο, μέσω πολυποίκιλων εργαλείων. Ο Γεώργιος Π. Βασιλειάδης, σε δύο εγχειρίδια-οδηγούς από τις εκδόσεις Δίαυλος, εκ των οποίων το ένα αφορά την πλατφόρμα του YouTube και το άλλο την πλατφόρμα του Facebook, επιχειρεί να κατευθύνει τους αναγνώστες προς τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου που δημιουργούν και μοιράζονται με το κοινό τους μέσω των δύο αυτών πλατφορμών, που...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.