"Η ΑΙ είναι όρος του μάρκετινγκ"
EMILY BENDER, ALEX HANNA The AI Con: How to Fight Big Tech's Hype and Create the Future We Want εκδ. Harper, 2025, σελ. 288 Η υστερία, το λεγόμενο hype, γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη είναι μια απάτη που αποσκοπεί στον πλουτισμό και την ενδυνάμωση μιας μικρής ομάδας ανθρώπων. Αυτό ισχυρίζονται οι συγγραφείς Εμιλι Μπέντερ και Αλεξ Χάνα στο πολύ επίκαιρο βιβλίο τους "The AI Con: How to Fight Big Tech's Hype and Create the Future We Want", που κυκλοφόρησε πρόσφατα στις ΗΠΑ. Οι συγγραφείς υποστηρίζουν ότι η "ΑΙ" είναι ένας όρος του μάρκετινγκ που δεν αναφέρεται σε ένα συνεκτικό σύνολο τεχνολογιών. Απ' την αρχή, ο όρος υιοθετήθηκε για να προσδώσει μεγαλύτερο κύρος σ' ένα πεδίο με πολύ αβέβαιη εξέλιξη. Θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα αν σήμερα αναφερόμασταν στο ChatGPT απλά σαν ένα "στατιστικό μοντέλο". Με τον όρο "ΑΙ" οι κατασκευαστές και οι πωλητές της μοιάζουν υπεράνθρωποι και οι τεχνολογίες τους δείχνουν να κάνουν πράγματα που έως...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Πολιτισμός
- Lifestyle(749)
- politismos(71)
- Βιβλία(58)
- Βιντεοπαιχνίδια(1)
- Θέατρο & Χορός(50)
- Κινηματογράφος(37)
- Μουσική(35)
- Παράξενα(35)
- Τέχνη(154)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.