Γιατί αρέσει στον κόσμο να κλαίει στα social media και τι είναι το sadbait
@Freepik Στον κόσμο του ίντερνετ, ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο: όποιος καταφέρει να κάνει τον άλλον να νιώσει κάτι, κερδίζει. Είτε είσαι influencer, είτε εταιρεία, είτε απλά κάποιος που κυνηγάει views, το συναίσθημα είναι το κλειδί. Και όσο πιο έντονο το συναίσθημα στα social media, τόσο μεγαλύτερος ο αντίκτυπος. Μέχρι πρόσφατα, όλη η κουβέντα γύριζε γύρω από το "ragebait" - περιεχόμενο που σε φτιάχνει στα νεύρα και σε κάνει να πατήσεις like, share, comment χωρίς δεύτερη σκέψη. Όμως υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος: το sadbait. Μια τάση που δεν κάνει φασαρία αλλά σαρώνει, με βίντεο φορτισμένα συναισθηματικά, μελαγχολικά, συχνά δραματικά. Βλέπεις influencers να κλαίνε μπροστά στην κάμερα. Βλέπεις ψεύτικες εικόνες από γάτες που υποφέρουν, φτιαγμένες από AI. Και όλα αυτά όχι απλά περνάνε, αλλά σκίζουν. Sadbait: Τι κάνει τους χρήστες να κλαίνε στα social media Το πιο τρελό; Το κοινό δεν απορρίπτει αυτά τα βίντεο. Το αντίθετο: τα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.