Είναι διαγνωστικός ή πειθαρχικός ο χαρακτήρας της Αξιολόγησης;
Αναμφίβολα, η διαδικασία της Αξιολόγησης, για να γίνει προσιτή και αποδεκτή από τους Εκπαιδευτικούς, χρειάζεται να αλλάξει χαρακτήρα και στόχευση. Να εκκαθαριστεί από τα πρόσωπα και τα χαρακτηριστικά που δίνουν την εντύπωση ότι στοχεύει να χειραγωγήσει, να μειώσει ή να επηρεάσει, αρνητικά, την επαγγελματική τους εξέλιξη. Ως γνωστό, από τη δεκαετία του 1990, πραγματοποιήθηκε η μετατροπή του Επιθεωρητή σε Σύμβουλο Εκπαίδευσης και η Αξιολόγηση άρχισε να λαμβάνει τα χαρακτηριστικά μιας συστηματικής παιδαγωγικής διαδικασίας, που άγγιζε ολόκληρη της Εκπαιδευτική διαδικασία. Η λειτουργία της αποσκοπούσε στον προσδιορισμό του ρόλου του παιδαγωγού, σε σχέση με την ανάπτυξη των μαθητών σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Η διαδικασία της Αξιολόγησης, άλλωστε, αποτελεί ένα ξεχωριστό και βαρυσήμαντο θέμα των επιστημών της αγωγής. Η μέτρηση της ικανότητας του παιδαγωγού να διδάσκει και να παιδαγωγεί, ταυτόχρονα, τους/τις μαθητές/τριες αποτελεί το...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(21)
- Άμυνα(72)
- Αστυνομικά(111)
- Εκπαίδευση(163)
- Εργασία(103)
- Θρησκεία(4)
- Κοινωνία(391)
- Νομικά(2)
- Ομογένεια(1)
- Πολιτική(423)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.