πριν από  5 ώρες 57 λεπτά

Alfavita.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Αναμφίβολα, η διαδικασία της Αξιολόγησης, για να γίνει προσιτή και αποδεκτή από τους Εκπαιδευτικούς, χρειάζεται να αλλάξει χαρακτήρα και στόχευση. Να εκκαθαριστεί από τα πρόσωπα και τα χαρακτηριστικά που δίνουν την εντύπωση ότι στοχεύει να χειραγωγήσει, να μειώσει ή να επηρεάσει, αρνητικά, την επαγγελματική τους εξέλιξη. Ως γνωστό, από τη δεκαετία του 1990, πραγματοποιήθηκε η μετατροπή του Επιθεωρητή σε Σύμβουλο Εκπαίδευσης και η Αξιολόγηση άρχισε να λαμβάνει τα χαρακτηριστικά μιας συστηματικής παιδαγωγικής διαδικασίας, που άγγιζε ολόκληρη της Εκπαιδευτική διαδικασία. Η λειτουργία της αποσκοπούσε στον προσδιορισμό του ρόλου του παιδαγωγού, σε σχέση με την ανάπτυξη των μαθητών σε ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Η διαδικασία της Αξιολόγησης, άλλωστε, αποτελεί ένα ξεχωριστό και βαρυσήμαντο θέμα των επιστημών της αγωγής. Η μέτρηση της ικανότητας του παιδαγωγού να διδάσκει και να παιδαγωγεί, ταυτόχρονα, τους/τις μαθητές/τριες αποτελεί το...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Εκπαίδευση
    Palo presentation