Μπορούμε να συζητήσουμε για την παιδεία;
Ζητάμε από τη θεσμική εκπαίδευση να δώσει απαντήσεις σε μείζονα κοινωνικά ζητήματα της εποχής, πέραν της μετάδοσης της γνώσης και πολύ σωστά κάνουμε. Όμως κινούμαστε με λάθος τρόπο. Για κάθε ζήτημα ασκούμε και μια ρυθμιστική παρέμβαση, χωρίς να επιλύουμε τα σχετικά προβλήματα Ζητάμε από τη θεσμική εκπαίδευση να δώσει απαντήσεις σε μείζονα κοινωνικά ζητήματα της εποχής, πέραν της μετάδοσης της γνώσης και πολύ σωστά κάνουμε. Πρόκειται για ζητήματα καθοριστικά για την εξέλιξη της κοινωνίας: έξαρση της βίας, ψηφιακός μετασχηματισμός, ισχυροποίηση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, συνεχιζόμενη οικονομική και όχι μόνο κρίση κλπ. Όμως κινούμαστε με λάθος τρόπο. Για κάθε ζήτημα ασκούμε και μια ρυθμιστική παρέμβαση, χωρίς να επιλύουμε τα σχετικά προβλήματα. Ο λόγος, κατά τη γνώμη μου, είναι απλός. Δεν συζητάμε για τον πυρήνα της εκπαίδευσης: την παιδεία, τη μόρφωση, τη διαπαιδαγώγηση. Εξαντλούμαστε στη μαθησιακό μέρος της εκπαίδευσης και η όλη...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(9)
- Άμυνα(28)
- Αστυνομικά(39)
- Εκπαίδευση(75)
- Εργασία(48)
- Θρησκεία(1)
- Κοινωνία(238)
- Νομικά(2)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(250)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.