Ευρώπη: Τι σημαίνει η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα για τις ομάδες και τις εταιρείες υψηλού εισοδήματος
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση εμφανίζει μεγάλες ανισότητες στην Ευρώπη. Ενδεικτικά αναφέρεται πως η ανάπτυξη στις νότιες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου είναι πιο αργή σε σχέση με τις βόρειες. Αν και η ηλεκτροκίνηση έχει λίγα χρόνια που ξεκίνησε, εντούτοις εμφανίζονται κάποια δείγματα επιτάχυνσης σε αρκετά κράτη. Ενώ η Γαλλία και η Γερμανία είναι μεταξύ των πρωτοπόρων στις πωλήσεις των αυτοκινήτων, τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσώπευαν το 17% και 14%, αντίστοιχα, των συνολικών πωλήσεων νέων οχημάτων το 2024. Από την άλλη πλευρά, κάποιες χώρες της Ευρώπης εξακολουθούν να υστερούν στις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Για παράδειγμα, στην Πολωνία και τη Σλοβακία η διείσδυση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκεται στο 3%, στην Ιταλία στο 4%, στην Τσεχία στο 5%, στην Ισπανία και στην Ελλάδα στο 6%. Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων Για να μπορέσει να αυξηθεί το ποσοστό των πωλήσεων στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα πρέπει αυτά να γίνουν πιο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση εμφανίζει μεγάλες ανισότητες στην Ευρώπη. Για παράδειγμα, στις νότιες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου η ανάπτυξη είναι πιο αργή σε σχέση με τις βόρειες. Αν και η ηλεκτροκίνηση έχει λίγα χρόνια που ξεκίνησε, εντούτοις εμφανίζονται κάποια δείγματα επιτάχυνσης σε αρκετά κράτη. Ενώ η Γαλλία και η Γερμανία είναι μεταξύ των πρωτοπόρων στις πωλήσεις...
A+ A- Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση εμφανίζει μεγάλες ανισότητες στην Ευρώπη. Για παράδειγμα, στις νότιες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου η ανάπτυξη είναι πιο αργή σε σχέση με τις βόρειες. Αν και η ηλεκτροκίνηση έχει λίγα χρόνια που ξεκίνησε, εντούτοις εμφανίζονται κάποια δείγματα επιτάχυνσης σε αρκετά κράτη. Ενώ η Γαλλία και η Γερμανία είναι μεταξύ των πρωτοπόρων στις...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.