Για ποια αξιολόγηση μιλάμε;
Λύση, προφανώς, είναι η αξιοκρατία κι όχι απλά η "αξιολόγηση". Είναι η παιδεία κι όχι απλά η εκπαίδευση. Είναι το περιεχόμενο, τα αναλυτικά προγράμματα, η ύλη. Αυτά είναι η ουσία. Θα μιλήσουμε γι' αυτά; Από την μια, οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών δεν μπόρεσαν να πείσουν την κοινωνία για το τι ακριβώς θέλουν με την περίφημη "αξιολόγηση". Από την άλλη, η κυβέρνηση προσπαθεί, με τον φόβο, τις διώξεις και τα πειθαρχικά, να επιβληθεί, σώνει και καλά, σε κάθε διαφορετική άποψη, χωρίς να παίρνει υπόψη ότι όσο νόμιμη είναι η "αξιολόγηση", άλλο τόσο νόμιμη είναι και η απεργία. Σε πολλές περιπτώσεις, η σχολική αποτυχία και οι ανισότητες, υπερβαίνουν την ατομική ευθύνη και μετατρέπονται σε κοινωνικό ζήτημα. Αναδεικνύεται, έτσι, ο ρόλος της εκπαίδευσης, ως ένας παράγοντας που θα πρέπει να τις αμβλύνει και να λειτουργήσει αντισταθμιστικά, αφού υπάρχει άμεση σχέση εκπαιδευτικού αποτελέσματος και μαθητικού δυναμικού. Ο εκπαιδευτικός...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Διανύουμε το 2025 κι ακόμα συζητάμε για αυτονόητα, όπως, για παράδειγμα, την αξιολόγηση των υπαλλήλων του δημοσίου, για την οποία είναι αναγκαίο θαρρετά να μιλάμε. Κάποιοι, βέβαια, εδώ και χρόνια έθεταν το θέμα αυτό, αλλά στερεοτυπικές αντιλήψεις το καθιστούσαν, παρά τις όποιες προτάσεις και συζητήσεις, ατελέσφορο. Κι ενώ η αξιολόγηση είναι κάτι που από τη γέννησή...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Τοπικά
- Aιγαίο(31)
- Αθήνα(0)
- Ήπειρος(27)
- Θεσσαλία(189)
- Θεσσαλονίκη(25)
- Θράκη(0)
- Ιόνιο(0)
- Κρήτη(125)
- Μακεδoνία(52)
- Πελοπόννησος(77)
- Στερεά Ελλάδα(37)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.