Διαρροή δεδομένων / Το Ισραήλ χάνει πελάτες και χρήματα λόγω Γάζας
Οι ισραηλινές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν μια άνευ προηγουμένου κρίση στην αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών τους δαπανών στις πλατφόρμες της Meta, όπως το Facebook και το Instagram, σύμφωνα με απόρρητα εσωτερικά δεδομένα που διέρρευσαν από την Meta και αποκαλύφθηκαν από τον ενημερωτικό ιστότοπο Drop Site News. Ads Τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι, παρά τις δαπάνες δισεκατομμυρίων δολαρίων, οι ισραηλινές διαφημίσεις αποτυγχάνουν να προσελκύσουν ενδιαφέρον, καθώς η παγκόσμια κοινή γνώμη στρέφεται αποφασιστικά εναντίον του Ισραήλ λόγω του πολέμου του στη Γάζα. Η δραματική αύξηση του κόστους ανά κλικ (Cost-Per-Click, CPC) για τις διαφημίσεις από ισραηλινές εταιρείες είναι ενδεικτική του πόσο το παγκόσμιο κοινό αποδοκιμάζει πλέον την ισραηλινή παρουσία στις ψηφιακές πλατφόρμες. Ο δείκτης CPC, ένας βασικός δείκτης απόδοσης για ψηφιακούς διαφημιστές, αποτυπώνει το χρηματικό ποσό που πρέπει να καταβάλλει μια εταιρεία για να αποσπάσει ένα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Κόσμος
- Αμερική(0)
- Αφρική(0)
- Βόρεια Αμερική(0)
- Ευρώπη(37)
- Κύπρος(275)
- Μέση Ανατολή(1)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.