πριν από  1 ημέρα 7 ώρες

Tvxs.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Οι ισραηλινές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν μια άνευ προηγουμένου κρίση στην αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών τους δαπανών στις πλατφόρμες της Meta, όπως το Facebook και το Instagram, σύμφωνα με απόρρητα εσωτερικά δεδομένα που διέρρευσαν από την Meta και αποκαλύφθηκαν από τον ενημερωτικό ιστότοπο Drop Site News. Ads Τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι, παρά τις δαπάνες δισεκατομμυρίων δολαρίων, οι ισραηλινές διαφημίσεις αποτυγχάνουν να προσελκύσουν ενδιαφέρον, καθώς η παγκόσμια κοινή γνώμη στρέφεται αποφασιστικά εναντίον του Ισραήλ λόγω του πολέμου του στη Γάζα. Η δραματική αύξηση του κόστους ανά κλικ (Cost-Per-Click, CPC) για τις διαφημίσεις από ισραηλινές εταιρείες είναι ενδεικτική του πόσο το παγκόσμιο κοινό αποδοκιμάζει πλέον την ισραηλινή παρουσία στις ψηφιακές πλατφόρμες. Ο δείκτης CPC, ένας βασικός δείκτης απόδοσης για ψηφιακούς διαφημιστές, αποτυπώνει το χρηματικό ποσό που πρέπει να καταβάλλει μια εταιρεία για να αποσπάσει ένα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ευρώπη
    Palo presentation