Coca-Cola: Πώς προσεγγίζει τη Gen Z στο Halloween
Με escape rooms στο Χόλιγουντ και μια περιορισμένη σειρά της Fanta που θα πωλείται σε συγκεκριμένους κινηματογράφους μπαίνει δυναμικά για δεύτερη χρονιά φέτος η Coca Cola στην αγορά του Halloween. Οι λάτρεις των ταινιών τρόμου θα προσκληθούν σε μια ζωντανή εμπειρία από τη Fanta της Coca-Cola, όπου θα αντιμετωπίσουν εμβληματικούς χαρακτήρες ταινιών τρόμου όπως ο Chucky και ο M3gan σε escape rooms. Το Στοιχειωμένο Εργοστάσιο Fanta, ανοιχτό κάθε βράδυ στη Νέα Υόρκη από τις 29 έως τις 31 Οκτωβρίου, είναι προϊόν συνεργασίας της Coca-Cola με το στούντιο του Χόλιγουντ Universal Pictures και τον συνεργάτη παραγωγής της Blumhouse. Θα κυκλοφορήσει επίσης μια περιορισμένη σειρά από κουτάκια της Fanta που θα πωληθεί στους κινηματογράφους AMC και άλλες ζωντανές εκδηλώσεις σε όλον τον κόσμο. "Προσπαθούμε να κάνουμε το Halloween για τη Fanta ό,τι είναι τα Χριστούγεννα για την Coca-Cola", δήλωσε, σύμφωνα με το Business Insider, ο Ibrahim Khan...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.