Δασμοί Τραμπ: Οι στρατηγικές από τις επιχειρήσεις στις ΗΠΑ για να μειώσουν το κόστος
Οι επιχειρήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες αξιοποιούν μια ξεχασμένη ρύθμιση της τελωνειακής νομοθεσίας, γνωστή ως "κανόνας πρώτης πώλησης", για να μετριάσουν τον οικονομικό αντίκτυπο των δασμών. Ο κανόνας αυτός επιτρέπει στους εισαγωγείς να δηλώνουν τη χαμηλότερη τιμή στην οποία ένα προϊόν πωλείται για πρώτη φορά-συνήθως από τον κατασκευαστή στον αρχικό προμηθευτή-αντί για την υψηλότερη τιμή που το αγοράζει ο τελικός εισαγωγέας, μειώνοντας έτσι το ύψος του δασμού. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα: ένας Κινέζος παραγωγός πουλά ένα μπλουζάκι για 5 δολάρια σε έναν μεσάζοντα στο Χονγκ Κονγκ, ο οποίος στη συνέχεια το πουλά σε έναν αμερικανό λιανοπωλητή για 10 δολάρια. Ο τελικός λιανοπωλητής το προσφέρει στους καταναλωτές έναντι 40 δολαρίων. Με βάση τον κανόνα πρώτης πώλησης, ο δασμός θα υπολογιστεί επί της τιμής των 5 δολαρίων, όχι των 10, κάτι που εξοικονομεί σημαντικό κόστος για την επιχείρηση.Από τη δεκαετία του '80 στον εμπορικό πόλεμο Τραμπ...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.