Ελλάδα - Σούπερ μάρκετ: Αντηλιακά και έτοιμα γεύματα εκτοξεύουν τις πωλήσεις
Αύξηση πωλήσεων 6,7% και όγκου 5,2% καταγράφουν τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά, με φρέσκα προϊόντα, bazaar και ηλεκτρονικές πωλήσεις να ξεχωρίζουν σε αξία, δείχνοντας ανθεκτικότητα του λιανεμπορίου. Τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά (FMCGs) στην Ελλάδα καταγράφουν αύξηση 6,7% σε αξία και 5,2% σε όγκο σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή προσαρμογή του οργανωμένου λιανεμπορίου σε ένα περιβάλλον με έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις και ευαισθησία στις τιμές. Τα στοιχεία προέρχονται από τη NielsenIQ για την περίοδο έως τις 11 Μαίου 2025. Η επιλογή του διαστήματος σχετίζεται με την απομάκρυνση της εποχικής επίδρασης του Πάσχα, προσφέροντας καθαρή εικόνα των τάσεων.Οι κατηγορίες που οδηγούν την ανάπτυξη Ο βασικός μοχλός αύξησης είναι τα τρόφιμα και ποτά (+7,8% σε αξία και +5,3% σε ποσότητα), ενώ τα φρέσκα και χύμα προϊόντα (κρέας, ψάρια, λαχανικά) ξεχώρισαν με άνοδο 11% σε αξία. Αντίστοιχα, τα προϊόντα...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Αύξηση πωλήσεων 6,7% και όγκου 5,2% καταγράφουν τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά, με φρέσκα προϊόντα, bazaar και ηλεκτρονικές πωλήσεις να ξεχωρίζουν σε αξία, δείχνοντας ανθεκτικότητα του λιανεμπορίου. Τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά (FMCGs) στην Ελλάδα καταγράφουν αύξηση 6,7% σε αξία και 5,2% σε όγκο σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024, επιβεβαιώνοντας...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.