πριν από  5 ώρες 36 λεπτά

Gnomip.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Αύξηση πωλήσεων 6,7% και όγκου 5,2% καταγράφουν τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά, με φρέσκα προϊόντα, bazaar και ηλεκτρονικές πωλήσεις να ξεχωρίζουν σε αξία, δείχνοντας ανθεκτικότητα του λιανεμπορίου. Τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά (FMCGs) στην Ελλάδα καταγράφουν αύξηση 6,7% σε αξία και 5,2% σε όγκο σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή προσαρμογή του οργανωμένου λιανεμπορίου σε ένα περιβάλλον με έντονες ανταγωνιστικές πιέσεις και ευαισθησία στις τιμές. Τα στοιχεία προέρχονται από τη NielsenIQ για την περίοδο έως τις 11 Μαίου 2025. Η επιλογή του διαστήματος σχετίζεται με την απομάκρυνση της εποχικής επίδρασης του Πάσχα, προσφέροντας καθαρή εικόνα των τάσεων.Οι κατηγορίες που οδηγούν την ανάπτυξη Ο βασικός μοχλός αύξησης είναι τα τρόφιμα και ποτά (+7,8% σε αξία και +5,3% σε ποσότητα), ενώ τα φρέσκα και χύμα προϊόντα (κρέας, ψάρια, λαχανικά) ξεχώρισαν με άνοδο 11% σε αξία. Αντίστοιχα, τα προϊόντα...

πριν από  40 λεπτά

Αύξηση πωλήσεων 6,7% και όγκου 5,2% καταγράφουν τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά, με φρέσκα προϊόντα, bazaar και ηλεκτρονικές πωλήσεις να ξεχωρίζουν σε αξία, δείχνοντας ανθεκτικότητα του λιανεμπορίου. Τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά (FMCGs) στην Ελλάδα καταγράφουν αύξηση 6,7% σε αξία και 5,2% σε όγκο σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024, επιβεβαιώνοντας...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation