Ελλάδα: Υιοθετεί το σουηδικό μοντέλο για την προστασία καταναλωτή - Τι προβλέπει η νέα στρατηγική
Σε μια εποχή που οι καταναλωτές εκτίθενται καθημερινά σε αδιαφανείς προσφορές, επικίνδυνα προϊόντα και αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, καθίσταται αναγκαία η δημιουργία μιας σύγχρονης, συγκροτημένης και αποτελεσματικής αρχής εποπτείας. Ενώ στην Ελλάδα οι αρμοδιότητες παραμένουν κατακερματισμένες, με περιορισμένη ισχύ και κατακερματισμένες δομές, η Σουηδία έχει δώσει ξεκάθαρη απάντηση: την Konsumentverket - τη Σουηδική Υπηρεσία Καταναλωτών. Όπως ανέφερε πρόσφατα και ο πρωθυπουργός, αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο στον αγώνα κατά της ακρίβειας. Η Konsumentverket είναι ο μοναδικός δημόσιος φορέας υπεύθυνος για την προστασία των καταναλωτών, τη διαφάνεια στις αγορές και τον έλεγχο της εμπορικής πρακτικής. Υπάγεται στο υπουργείο Οικονομικών και διαθέτει τη δυνατότητα να επιβάλλει κυρώσεις, να κινεί νομικές διαδικασίες και να επεμβαίνει δυναμικά σε περιπτώσεις παραβάσεων. Η λειτουργία της καθοδηγείται από τον Καταναλωτικό Συνήγορο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.