Ένα "Black Year" θα μας σώσει
Οι καταναλωτές στην Ελλάδα και παγκοσμίως δηλώνουν σημαντική μείωση της αγοραστικής τους δύναμης εξ αιτίας του πληθωρισμού. Έρευνα της Focus Bari που διερεύνησε πως επηρεάζει ο πληθωρισμός την αγοραστική δύναμη και τις συνήθειες των καταναλωτών συγκρίνοντας την Ελλάδα με άλλες 18 χώρες παγκοσμίως, μέσω του δικτύου YouGov, δείχνει πως η χώρα μας βρίσκεται στη δεύτερη θέση σε αναλογία κοινού που δηλώνει μείωση της αγοραστικής του δύναμης, μετά την Βρετανία. Είναι τέτοια η κατάσταση της ακρίβειας που εννέα στους δέκα Έλληνες, οι περισσότεροι από τους οποίους ζουν στην Αττική, δηλώνουν ανήσυχοι για τις επιπτώσεις του πληθωρισμού στο άμεσο μέλλον, ενώ όπως είναι φυσικό πιο ανήσυχοι είναι οι μεγαλύτερης ηλικίας άνθρωποι, μια τάση που καταγράφεται παγκόσμια. Τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ είναι αυτά που απασχολούν περισσότερο τους Έλληνες, αφού το 45% δαπανά περισσότερα χρήματα για τρόφιμα και ποτά σε σχέση με το παρελθόν (48% κατά μέσο όρο στην...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.