Γιατί η "Αγορά στην Κίνα" έγινε δημοφιλής στους ξένους τουρίστες
Τζανγκ Σουεν Μετά την επιτυχία του "Ταξίδι στην Κίνα" στις ξένες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η "Αγορά στην Κίνα" επίσης γνώρισε μια ταχύτατη άνοδο. Τα εντυπωσιακά κινεζικά προϊόντα με προσιτή τιμή που ποικίλουν από το παραδοσιακό μετάξι και το τσάι μέχρι τις σύγχρονες συσκευές μασάζ και τα drones, έχουν γίνει αγαπημένα των ξένων τουριστών. Σύμφωνα με τα επίσημα δεδομένα, η Κίνα υποδέχτηκε πέρυσι συνολικά 26,94 εκατομμύρια ξένους επισκέπτες, καταγράφοντας αύξηση 96% σε ετήσια βάση. Ταυτόχρονα, οι συνολικές δαπάνες των εισερχόμενων τουριστών ανήλθαν στα 94,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 77,8%.Αναβάθμιση της προμήθειας αγαθών Πριν έρθει στην Κίνα, η Μαλαισιανή τουρίστρια Dila έμαθε μέσω των κοινωνικών δικτύων για την λαϊκή αγορά Hongqiao που βρίσκεται στο Πεκίνο. "Τα μεταξωτά νεσεσέρ και τα λευκά είδη στην λαϊκή αγορά Hongqiao είναι πανέμορφα και οικονομικά, αποτελώντας μια εξαιρετική επιλογή για δωράκια στους...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.