πριν από  7 ώρες 34 λεπτά

Liberal.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Η Google ανακοίνωσε τη Δευτέρα μια νέα λειτουργία για τον browser, Chrome, που θα παρέχει αξιολογήσεις καταστημάτων βασισμένες σε Τεχνητή Νοημοσύνη στους αγοραστές στις Ηνωμένες Πολιτείες, με στόχο να τους βοηθήσει να επιλέγουν τα καλύτερα σημεία για τις αγορές τους. Σύμφωνα με το TechCrunch, η νέα δυνατότητα, η οποία θα ενεργοποιείται πατώντας ένα εικονίδιο στα αριστερά της γραμμής διευθύνσεων του browser, θα εμφανίζει ένα αναδυόμενο παράθυρο με πληροφορίες για τη φήμη του καταστήματος όσον αφορά την ποιότητα προϊόντων, την εμπειρία αγορών, τις τιμές, την εξυπηρέτηση πελατών και τις επιστροφές. Η λειτουργία, που προς το παρόν είναι διαθέσιμη μόνο στα αγγλικά, θα δημιουργεί συνοπτικές αξιολογήσεις αντλώντας στοιχεία από κριτικές συνεργατών, μεταξύ των οποίων οι Bazaarvoice, Bizrate Insights, Reputation.com, Reseller Ratings, ScamAdviser, Trustpilot, TurnTo, Yotpo, Verified Reviews και άλλοι. Αρχικά, η δυνατότητα θα είναι διαθέσιμη...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation