Ξοδεύουν πιο πολλά οι ώριμοι χρήστες στις online αγορές
Από την έντυπη έκδοση Λέττα Καλαμαρά • [email protected] Στους Ώριμους Χρήστες του διαδικτύου που είναι και Ώριμοι οnline Αγοραστές στρέφουν την προσοχή τους οι έμποροι του ηλεκτρονικού καναλιού. Και αυτό γιατί αποτελούν ελκυστικό καταναλωτικό κοινό, που δαπανά συστηματικά και παράλληλα συμβάλει στην ποιοτική εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, λόγω του υψηλού δείκτη των απαιτήσεών του αλλά και των κριτηρίων επιλογής των ηλεκτρονικών καταστημάτων από την πλευρά του. Όπως δείχνουν και τα στοιχεία της πρόσφατης έρευνας του GR.E.CA. για το ηλεκτρονικό εμπόριο 2025, με βάση το προφίλ των e-καταναλωτών, υπάρχει σημαντική διαφορά στις μέσες μηνιαίες δαπάνες που πραγματοποιεί ο "Γενικός Πληθυσμός" σε σχέση με τους "Ώριμους Χρήστες". Οι Ώριμοι Χρήστες δαπανούν 80% περισσότερα χρήματα. Επιλέγουν με βάση την εμπειρία, την εξυπηρέτηση και την αξιοπιστία - όχι απλώς την προσφορά. Το 61% κάνουν πάνω από 25 αγορές/έτος και εμπιστεύονται e-shop με UX...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.