Αύξηση πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ και μετά το Πάσχα - Τι δείχνουν τα στοιχεία
Αξιοσημείωτη δυναμική, με θετικά πρόσημα, τόσο σε αξία όσο και σε όγκο πωλήσεων, επιδεικνύει το οργανωμένο λιανεμπόριο στην Ελλάδα για το χρονικό διάστημα από την αρχή του έτους μέχρι και τις 11 Μαίου 2025, διαπιστώνεται με βάση τα τελευταία στοιχεία που επεξεργάστηκε η NielesenIQ. Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνεται, σε μια περίοδο που περιλαμβάνει και ένα εικοσαήμερο μετά το Πάσχα, όταν συνήθως πέφτει η αγοραστική κίνηση, διαφαίνεται η "καθαρή" τάση της αγοράς, απαλλαγμένη από την επίδραση της εποχικότητας του Πάσχα και άλλων σημαντικών αργιών. Ειδικότερα, τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα κατέγραψαν αύξηση 6,7% σε αξία και 5,2% σε όγκο, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα και την προσαρμοστικότητα του κλάδου σε ένα περιβάλλον που παραμένει ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, αλλά και ευαίσθητο στα επίπεδα των τιμών, σύμφωνα με την ανάλυση. Η κατηγορία των τροφίμων και ποτών αποτέλεσε τον βασικό...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Αξιοσημείωτη δυναμική, με θετικά πρόσημα, τόσο σε αξία όσο και σε όγκο πωλήσεων, επιδεικνύει το οργανωμένο λιανεμπόριο στην Ελλάδα για το χρονικό διάστημα από την αρχή του έτους μέχρι και τις 11 Μαίου 2025, διαπιστώνεται με βάση τα τελευταία στοιχεία που επεξεργάστηκε η NielesenIQ. Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνεται, σε μια περίοδο που περιλαμβάνει και ένα εικοσαήμερο...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.