πριν από  1 ημέρα 20 ώρες

Reporter.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Ένας αυξανόμενος αριθμός εταιρειών αναγνωρίζει πλέον τα οφέλη της πελατοκεντρικής στρατηγικής. Δηλαδή, υψηλότερα έσοδα, χαμηλότερο κόστος και ισχυρότερη εμπιστοσύνη/πιστότητα των εργαζομένων και των πελατών. Ωστόσο, στην προσπάθεια βελτίωσης των άμεσων αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες και μετασχηματισμού του ταξιδιού τους, πολλές επιχειρήσεις παραβλέπουν την ανάγκη συμμετοχής ολόκληρου του οργανισμού, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών υποστήριξης, που θα οδηγήσει σε έναν πελατοκεντρικό μετασχηματισμό. Η μετατροπή των λειτουργιών υποστήριξης -όπως το IT, η Οικονομική Διοίκηση, οι τομείς Ανθρωπίνων πόρων, Αγορών κλπ- σε εξαιρετικές λειτουργίες εξυπηρέτησης των πελατών, αποτελεί ισχυρό μοχλό διατήρησης και επέκτασης ενός πλήρους πελατοκεντρικού μετασχηματισμού. Βοηθά στη δημιουργία μιας νέας κουλτούρας εξυπηρέτησης που εμβαθύνει τις πελατοκεντρικές προσπάθειες σε όλες τις βαθμίδες ενός οργανισμού. Προωθεί μια μακροπρόθεσμη επίδραση και...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation