Πέντε βασικές ικανότητες για να ξεπεράσουμε την πολυπλοκότητα της ψηφιακής ανάπτυξης ενός brand
Η ταχεία άνοδος του ψηφιακού branding ως μέσου επιφέρει ορισμένες βασικές προκλήσεις. Το ποσοστό υιοθέτησης κυμαίνεται μεταξύ πρωταθλητών και ακολουθούντων, με πολλές επιχειρήσεις να μπαίνουν δυναμικά ενώ πολλοί άλλοι να υιοθετούν μια πιο αργή και προσεκτική προσέγγιση. Οι πρώτοι που χρησιμοποίησαν αυτό το μέσο δεν σταμάτησαν στην online δημιουργία της μάρκας, αλλά αξιοποιούν επίσης σημαντικά τα σημεία αλληλεπίδρασης που έχουν τα ψηφιακά μέσα με τους καταναλωτές. Τα ψηφιακά μέσα έχουν επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να δημιουργήσουν εντυπωσιακές εμπειρίες της μάρκας γύρω από σημεία επαφής που γίνονται ολοένα και πιο συναφή με το ταξίδι απόφασης του πελάτη. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι η ενσωμάτωση και η χρήση της νέας τεχνολογίας σε όλα τα επιχειρηματικά τους μοντέλα. Όμως, η πλειονότητα των marketers και αγωνίζονται με την κατανόηση, την ενσωμάτωση και τη χρήση των ψηφιακών μέσων στις προσπάθειές τους για το digital branding. Η...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.