Πολυτελή brands σε κρίση - Ποιες εταιρείες αντέχουν στην παγκόσμια αβεβαιότητα
Η υπερπολυτέλεια χάνει τη λάμψη της, καθώς οι καταναλωτές δείχνουν όλο και περισσότερο να αμφισβητούν την πραγματική αξία των υπέρογκων τιμών. Η LVMH δέχεται επικρίσεις επειδή πούλησε τσάντα Dior με κόστος παραγωγής 60 δολάρια στην τιμή των 2.800 δολαρίων. Αντίθετα, μάρκες όπως η Coach κερδίζουν έδαφος με προϊόντα όπως η Tabby των 495 δολαρίων, που προσφέρει στιλ χωρίς υπερβολή στο κόστος.Η Tapestry, η Ralph Lauren και άλλοι "νικητές" της αγοράς Σε συνθήκες οικονομικής επιβράδυνσης, οι μεσαίου επιπέδου μάρκες αντέχουν καλύτερα. Η Tapestry Inc., ιδιοκτήτρια της Coach, της Kate Spade και της Stuart Weitzman, αναθεώρησε ανοδικά τις προβλέψεις της μετά από εξαιρετικά αποτελέσματα. Το ίδιο ισχύει για την Amer Sports (Salomon, Arc'teryx), την Capri Holdings (Michael Kors) και την Hugo Boss. Η Ralph Lauren ξεπέρασε κάθε προσδοκία με άνοδο 13% στις συγκρίσιμες πωλήσεις, διπλάσια από την εκτίμηση των αναλυτών. Αντίθετα, οι κολοσσοί LVMH...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.