πριν από  1 ημέρα 12 ώρες

Kathimerini.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Δήμητρα Μανιφάβα 09.06.2025 • 16:22 Κοινοποίηση 0 Σχόλια "Σουηδία γίναμε!". Η φράση χρησιμοποιείται συχνά στην Ελλάδα όταν δύο πλευρές -συνήθως ένα ζευγάρι- που έχουν διαφορές τις επιλύουν χωρίς εντάσεις, πολιτισμένα κατά το κοινώς λεγόμενο. Κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι ότι ακόμη και η σουηδική υπηρεσία για την προστασία του καταναλωτή, η Konsumentverket, έχει ως κεντρική αρχή της την προστασία μεν του καταναλωτή, αλλά μέσα από καθαρούς και λογικούς κανόνες που έχουν προκύψει και από τον διάλογο με τις επιχειρήσεις. Πριν από περίπου δέκα ημέρες, το υπουργικό συμβούλιο ενέκρινε την εισήγηση του υπουργού Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου για τη δημιουργία μιας νέας ανεξάρτητης αρχής για την εποπτεία της αγοράς και την προστασία του καταναλωτή, η οποία, σύμφωνα με όσα είπε και ο πρωθυπουργός, προσομοιάζει στο σουηδικό μοντέλο. Βασικό χαρακτηριστικό της σουηδικής υπηρεσίας είναι, όπως εξηγεί στην "Καθημερινή" της Κυριακής ο κ. Γιώργος...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation