Προσωποποιημένο περιεχόμενο, data και AI οδηγούν σε engaged φιλάθλους
Στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο Ολυμπιακό Μουσείο, πραγματοποιήθηκε το πέμπτο WSC Sports Huddle, με τη συμβολή της Fast River, παρουσία δημοσιογράφων, συνεργατών της WSC Sports, εκδοτών, broadcasters κ.ά., οι οποίοι παρακολούθησαν ομιλίες αλλά και πάνελ συζήτησης γύρω από την τεχνολογία στον αθλητισμό, το sports marketing και το μέλλον της βιομηχανίας. Οι 4 πυλώνες σύνδεσης με τους οπαδούς Εναρκτήρια ήταν η παρουσίαση του Shaka Arnon, VP Revenue της WSC Sports, ο οποίος αναφέρθηκε στους τέσσερις πυλώνες σύνδεσης με τους οπαδούς: 1) Περιεχόμενο, 2) Εμπειρία, 3) Data οπαδών και 4) Commercialization (εμπορική αξιοποίηση). Επιπλέον, ο ίδιος μίλησε για το πρώτο large sports μοντέλο, το οποίο έχει δημιουργήσει η WSC Sports και εξήρε τη συμβολή του ΑΙ για τη βελτίωση του περιεχομένου. Για παράδειγμα, μέσω αυτού, από τις εικόνες ενός αθλητικού άρθρου μπορεί να δημιουργηθεί βίντεο, στο οποίο να παρουσιάζεται ο αγώνας, ενώ μέσω ΑΙ μπορεί να...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.