πριν από  7 ώρες 42 λεπτά

Marketing Week

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στο Ολυμπιακό Μουσείο, πραγματοποιήθηκε το πέμπτο WSC Sports Huddle, με τη συμβολή της Fast River, παρουσία δημοσιογράφων, συνεργατών της WSC Sports, εκδοτών, broadcasters κ.ά., οι οποίοι παρακολούθησαν ομιλίες αλλά και πάνελ συζήτησης γύρω από την τεχνολογία στον αθλητισμό, το sports marketing και το μέλλον της βιομηχανίας. Οι 4 πυλώνες σύνδεσης με τους οπαδούς Εναρκτήρια ήταν η παρουσίαση του Shaka Arnon, VP Revenue της WSC Sports, ο οποίος αναφέρθηκε στους τέσσερις πυλώνες σύνδεσης με τους οπαδούς: 1) Περιεχόμενο, 2) Εμπειρία, 3) Data οπαδών και 4) Commercialization (εμπορική αξιοποίηση). Επιπλέον, ο ίδιος μίλησε για το πρώτο large sports μοντέλο, το οποίο έχει δημιουργήσει η WSC Sports και εξήρε τη συμβολή του ΑΙ για τη βελτίωση του περιεχομένου. Για παράδειγμα, μέσω αυτού, από τις εικόνες ενός αθλητικού άρθρου μπορεί να δημιουργηθεί βίντεο, στο οποίο να παρουσιάζεται ο αγώνας, ενώ μέσω ΑΙ μπορεί να...

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation