πριν από  1 ημέρα 9 ώρες

Reporter.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Το 2024, η συμπεριφορά των καταναλωτών θα διαμορφωθεί από τη συνεχιζόμενη οικονομική αβεβαιότητα. Παράλληλα, οι έμποροι λιανικής αναμένεται να αντιμετωπίσουν ποικιλία ανταγωνιστικών δυνάμεων που θα επηρεάσουν τον τρόπο λειτουργίας τους. Ενώ νεότεροι παίκτες ηλεκτρονικού εμπορίου με δεσμούς με την Κίνα θα αναταράξουν τις αγορές και η τεχνητή νοημοσύνη θα οδηγήσει σε υπερεξατομίκευση. Το 2023 αυξήθηκε η δημοτικότητα των άκρως εξατομικευμένων προτάσεων και εμπειριών προϊόντων που βασίζονται σε βαθύτερες γνώσεις συμπεριφοράς των πελατών. Το 2024, αναμένεται πως ο τομέας αυτός θα συνεχίσει να αναπτύσσεται καθώς κυκλοφορούν πιο προηγμένες τεχνολογίες και συστήματα βασισμένα σε τεχνητή νοημοσύνη συλλέγουν και επεξεργάζονται τεράστιες ποσότητες δεδομένων. Από την άλλη πλευρά, στον απόηχο της παγκόσμιας ευαισθητοποίησης για περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα, η διαφάνεια στις αλυσίδες εφοδιασμού και στις επιχειρηματικές πρακτικές θα...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Οικονομία
    Palo presentation