Τουρισμός: Στροφή στο value for money για τους επισκέπτες - Γιατί παρατηρείται επίπτωση στα έσοδα
istock Στρατηγικό πλάνο για την ανάπτυξη των προορισμών και συνεχής αναβάθμιση των υποδομών: σε αυτά τα δύο κρίσιμα σημεία θεωρείται πως θα κριθεί- όπως αναφέρουν στο Capital.gr επιχειρηματίες της αγοράς- η επιτυχία του ελληνικού τουρισμού τα επόμενα χρόνια, η οποία δεν είναι δεδομένη όσο μεγαλώνει ο ανταγωνισμός με τις υπόλοιπες χώρες της Μεσογείου και οι επισκέπτες δίνουν όλο και μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Όπως εκτιμούν πηγές από το χώρο των ξενοδοχείων, η φετινή χρονιά θα πάει εξίσου καλά με τις προηγούμενες (που είχαμε συνεχόμενα ρεκόρ), στο σκέλος της ζήτησης και των αφίξεων, όμως τα έσοδα είναι το μεγάλο ερωτηματικό, και αυτή τη σεζόν, αλλά πολύ πιθανόν και τις επόμενες. Η τάση το τελευταίο διάστημα είναι να υπάρχει έντονη στροφή των τουριστών σε καταλύματα που θεωρούνται "value for money". Αυτό σημαίνει πως οι επισκέπτες αναζητούν υπηρεσίες -στη διαμονή, στην εστίαση κ.ά- που ανταποκρίνονται στο...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Της Βίκυς Κουρλιμπίνη Στρατηγικό πλάνο για την ανάπτυξη των προορισμών και συνεχής αναβάθμιση των υποδομών: σε αυτά τα δύο κρίσιμα σημεία θεωρείται πως θα κριθεί- όπως αναφέρουν στο Capital.gr επιχειρηματίες της αγοράς- η επιτυχία του ελληνικού τουρισμού τα επόμενα χρόνια, η οποία δεν είναι δεδομένη όσο μεγαλώνει ο ανταγωνισμός με τις υπόλοιπες χώρες της Μεσογείου...
Πολυμέσα

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.