πριν από  21 ημέρες 0 ώρα  ·    

Onlarissa.gr

1. Kettlebell Swing Με την πρώτη άσκηση εστιάζεις στην ενδυνάμωση της πίσω πλευράς του σώματός σου. Έχοντας το kettlebell ανάμεσα στα πόδια σου, στο ύψος των ισχίων σου, το σπρώχνεις προς τα πίσω. Στη συνέχεια, ωθώντας το με εκρηκτικό τρόπο ευθεία μπροστά και προς το πάνω, με τα χέρια σου τεντωμένα, φέρνεις το kettlebell στο ύψος των ματιών σου. Αφήνεις την ορμή που...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

Από την ενότητα: Fitness και Διατροφή
Palo presentation