Πώς θα αποσυμφορηθεί η Αττική Οδός μέσω του κόμβου της Μεταμόρφωσης - Το 2026 η παρέμβαση
Στις οδικές και παρεμβάσεις που πραγματοποιούνται στη χώρα για την ασφάλεια των οδηγών και την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της Αττικής Οδού, αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας στο ΕΡΤnews ο οποίος παρουσίασε μια σειρά από κρίσιμα έργα υποδομών που βρίσκονται σε εξέλιξη. Για την ανεξαρτητοποίηση των λωρίδων στον κόμβο Μεταμόρφωσης, ο υπουργός Μεταφορών τόνισε ότι το πρόβλημα δημιουργείται καθώς οι οδηγοί πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στα οχήματα προς Ελευσίνα, με αποτέλεσμα να δημιουργείται μποτιλιάρισμα. Η παρέμβαση, θα διαχωρίσει τις δύο κατευθύνσεις καθώς η νέα ρύθμιση τις ανεξαρτητοποιεί. Από Ελευσίνα θα μπαίνουν στην Αττική οδό πριν και προς αεροδρόμιο θα βγαίνουν πιο μετά, σε απόσταση 150 μέτρων. Με τον τρόπο αυτό αποφεύγεται η σύγκλιση σε μία λωρίδα και μειώνεται η συμφόρηση. "Δεν πρόκειται για νέα έξοδο, αλλά διαφοροποίηση", διευκρίνισε ο κ. Δήμας προσθέτοντας ότι η ρύθμιση θα διπλασιάσει τον όγκο των...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
EUROKINISSI/ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ Στις οδικές και παρεμβάσεις που πραγματοποιούνται στη χώρα για την ασφάλεια των οδηγών και την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της Αττικής Οδού, αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας στο ΕΡΤnews ο οποίος παρουσίασε μια σειρά από κρίσιμα έργα υποδομών που βρίσκονται σε εξέλιξη. Η ανεξαρτητοποίηση των λωρίδων στον κόμβο...
Με στοχευμένες κινήσεις η κυβέρνηση επιχειρεί να λύσει τον "γρίφο" του κυκλοφοριακού στην Αττική, δίνοντας έμφαση σε δύο κομβικές παρεμβάσεις: τη ριζική αναμόρφωση του κόμβου της Μεταμόρφωσης στην Αττική Οδό και τον "τριπλό κόμβο Σκαραμαγκά" που προκηρύσσεται τον Οκτώβριο. Παράλληλα, ανοίγει ξανά τον φάκελο των Πρότυπων Προτάσεων για νέους αυτοκινητόδρομους, ενώ...
Με στοχευμένες κινήσεις η κυβέρνηση επιχειρεί να λύσει τον "γρίφο" του κυκλοφοριακού στην Αττική, δίνοντας έμφαση σε δύο κομβικές παρεμβάσεις: τη ριζική αναμόρφωση του κόμβου της Μεταμόρφωσης στην Αττική Οδό και τον "τριπλό κόμβο Σκαραμαγκά" που προκηρύσσεται τον Οκτώβριο. Παράλληλα, ανοίγει ξανά τον φάκελο των Πρότυπων Προτάσεων για νέους αυτοκινητόδρομους, ενώ...
κυκλοφοριακής συμφόρησης. Σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους, ο μέσος οδηγός χρειάζεται 30 λεπτά για να διασχίσει μόλις 10 χιλιόμετρα, χάνοντας συνολικά 111 ώρες τον χρόνο στην κίνηση. Στην Αττική Οδό, από το 2023 έως σήμερα, η κυκλοφορία έχει αυξηθεί κατά 9,5%, ενώ μέχρι το 2050 προβλέπεται εκτίναξη 50%-55%. Ο Κηφισός είναι στα όρια της αντοχής του, με το οικονομικό...
Με στοχευμένες κινήσεις η κυβέρνηση επιχειρεί να λύσει τον "γρίφο" του κυκλοφοριακού στην Αττική, δίνοντας έμφαση σε δύο κομβικές παρεμβάσεις: τη ριζική αναμόρφωση του κόμβου της Μεταμόρφωσης στην Αττική Οδό και τον "τριπλό κόμβο Σκαραμαγκά" που προκηρύσσεται τον Οκτώβριο. Παράλληλα, ανοίγει ξανά τον φάκελο των Πρότυπων Προτάσεων για νέους αυτοκινητόδρομους, ενώ...
Πολυμέσα

Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(56)
- Άμυνα(27)
- Αστυνομικά(18)
- Εκπαίδευση(200)
- Εργασία(43)
- Θρησκεία(15)
- Κοινωνία(560)
- Νομικά(25)
- Ομογένεια(3)
- Πολιτική(407)

Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.