Η Γενιά Χ "κρατά το πορτοφόλι" της Ελλάδας - Και αλλάζει τους κανόνες της κατανάλωσης
Μπορεί να κινείται αθόρυβα, χωρίς τη λάμψη των Millennials ή τη φρεσκάδα της Γενιάς Z, όμως η Γενιά Χ είναι αυτή που κρατά σταθερά στα χέρια της τη δύναμη της κατανάλωσης στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τη νέα έκθεση της NielsenIQ (NIQ) και του World Data Lab (WDL)με τίτλο "The X Factor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε καταναλωτικές δαπάνες", οι Έλληνες ηλικίας 45 έως 60 ετών ευθύνονται για το 25% της συνολικής κατανάλωσης στη χώρα - ποσοστό μάλιστα υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο. Κι αν κάτι αποδεικνύει η μελέτη, είναι ότι η Γενιά Χ δεν λέει να κατεβάσει ταχύτητα. Αντιθέτως, την επόμενη πενταετία αναμένεται να αυξήσει τις δαπάνες της σε τρεις βασικούς τομείς:στα τρόφιμα και τα μη αλκοολούχα ποτά,στα προϊόντα ομορφιάς,και στα αλκοολούχα ποτά. "Η Γενιά Χ στην Ελλάδα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην καταναλωτική οικονομία", σημειώνει ο Βάιος Δημοράγκας, διευθύνων σύμβουλος της NIQ για Ελλάδα και Βουλγαρία. "Πολλοί...
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ
Πολυμέσα
Palo News Digest
⭐⭐⭐⭐⭐Σχετικά Θέματα
Palo News Digest
Ελλάδα
- Αγροτικά(13)
- Άμυνα(40)
- Αστυνομικά(30)
- Εκπαίδευση(239)
- Εργασία(45)
- Θρησκεία(12)
- Κοινωνία(531)
- Νομικά(1)
- Ομογένεια(0)
- Πολιτική(527)





Σχόλια (0)
Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας
Μπορείς να κάνεις login εδώ ή κάνε εγγραφή από εδώ.