πριν από  1 ημέρα 0 ώρα

Flash.gr

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ


Μπορεί να κινείται αθόρυβα, χωρίς τη λάμψη των Millennials ή τη φρεσκάδα της Γενιάς Z, όμως η Γενιά Χ είναι αυτή που κρατά σταθερά στα χέρια της τη δύναμη της κατανάλωσης στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τη νέα έκθεση της NielsenIQ (NIQ) και του World Data Lab (WDL)με τίτλο "The X Factor: Πώς η Γενιά Χ οδηγεί αθόρυβα τρισεκατομμύρια σε καταναλωτικές δαπάνες", οι Έλληνες ηλικίας 45 έως 60 ετών ευθύνονται για το 25% της συνολικής κατανάλωσης στη χώρα - ποσοστό μάλιστα υψηλότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο. Κι αν κάτι αποδεικνύει η μελέτη, είναι ότι η Γενιά Χ δεν λέει να κατεβάσει ταχύτητα. Αντιθέτως, την επόμενη πενταετία αναμένεται να αυξήσει τις δαπάνες της σε τρεις βασικούς τομείς:στα τρόφιμα και τα μη αλκοολούχα ποτά,στα προϊόντα ομορφιάς,και στα αλκοολούχα ποτά. "Η Γενιά Χ στην Ελλάδα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην καταναλωτική οικονομία", σημειώνει ο Βάιος Δημοράγκας, διευθύνων σύμβουλος της NIQ για Ελλάδα και Βουλγαρία. "Πολλοί...

Palo News Digest

⭐⭐⭐⭐⭐
Μην χάνεις τις ειδήσεις που σε ενδιαφέρουν, σε περιλήψεις στο κινητό σου! News Digest με τις σημαντικότερες ειδήσεις 3 φορές / ημέρα, ζωντανή Ροή με τη θεματολογία που σε ενδιαφέρει, Ηot Τopics από τα σημαντικότερα γεγονότα, Ροή Video και Offline πρόσβαση.

Σχόλια (0)

Κάντε Login για να αφήσετε το σχόλιό σας

 
 

Σχετικά Θέματα

    Από την ενότητα: Ελλάδα
    Palo presentation